Wat ze tegenwoordig durven verkopen op marktplaats

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Voor liefhebbers van handschaven, grijp je kans :)

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het..._medium=email&utm_campaign=CO_Sel_B_ASQ_Mail#

Heb de adverteerder nog eens gecontacteerd met de vraag of de schaaf inderdaad in goed werkende staat is, en hij verzekerde me dat ze in goeie staat is.


PS voor de beheerders: ik probeer hier geen product te verpatsen in de verkeerde rubriek (klik maar eens op de link). We mogen toch al eens lachen, nietwaar? ;)
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Mischien zit er wel een scherpe braam aan de voorkant van de zool en schaaft ie als nieuw :D
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Wat de gek er voor geeft, de markt wordt verkloot door zowel de aanbieders als degene die er geld voor geven.

Er is nu ook de hype van werkbanken die een " industriele " uitstraling hebben door houtworm voor mensen met drie linkerhanden om als tafel te dienen, zwaar overprijsde onzin. Maar mensen komen er mee weg , het is een cynische tijd , mensen weten overal de prijs van maar van niets de waarde en dat geldt voor bijna alles.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Ik hoop stiekem dat een hipster met "man bun" de schaaf koopt voor 50 euro, ze uitstalt op zijn vintage werkbank in de woonkamer en dan keihard uitgelachen wordt door een bevriende houtbewerker die op bezoek komt.
 

Piet Groeneweg

Actieve deelnemer
13 mei 2013
612
10
H'meer
Voor liefhebbers van handschaven, grijp je kans :)

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het..._medium=email&utm_campaign=CO_Sel_B_ASQ_Mail#

Heb de adverteerder nog eens gecontacteerd met de vraag of de schaaf inderdaad in goed werkende staat is, en hij verzekerde me dat ze in goeie staat is.

PS voor de beheerders: ik probeer hier geen product te verpatsen in de verkeerde rubriek (klik maar eens op de link). We mogen toch al eens lachen, nietwaar? ;)

Je zou om een demonstratie kunnen vragen van hem om de GOEDE werking te laten zien :D
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Ik hoop stiekem dat een hipster met "man bun" de schaaf koopt voor 50 euro, ze uitstalt op zijn vintage werkbank in de woonkamer en dan keihard uitgelachen wordt door een bevriende houtbewerker die op bezoek komt.

Bedankt, hè, nu heb ik koffie over m'n toetsenbord! ;)
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.920
2.537
De schaaf op het tweede plaatje lijkt wel kompleet te zijn, Dus een werkend en een mist de beitel en de dekbeitel.Als je ze samen voor weinig over kan nemen, Heb je 's avonds wat te doen. De missende onderdelen zijn vast wel bij een van de forumleden aanwezig.
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Voor liefhebbers van handschaven, grijp je kans :)

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het..._medium=email&utm_campaign=CO_Sel_B_ASQ_Mail#

Heb de adverteerder nog eens gecontacteerd met de vraag of de schaaf inderdaad in goed werkende staat is, en hij verzekerde me dat ze in goeie staat is.


PS voor de beheerders: ik probeer hier geen product te verpatsen in de verkeerde rubriek (klik maar eens op de link). We mogen toch al eens lachen, nietwaar? ;)

Eerlijk gezegd: in de advertentie staat toch "excl beitels". Verder werkt de schaaf prima dus, als je er een nieuwe beitel bijdoet? maw: de zool is recht, de stelschroeven zijn nog bruikbaar, ...

OK het is een slechte deal, maar liegen doet de verkoper in mijn ogen niet?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.