All in One Tool Box !

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
106
dat is het filmpje waar de hengsels van de tas vanzelf naar boven komen bij het in de kist zetten.:D:D:D
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Laatst bewerkt:

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Het ziet er inderdaad erg plastic fantastic uit, maar het idee is wel geinig. Een beetje een compacte uitvoering van de Festool Basis/CMS oplossing.
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Wow die geluiden die er uit die apparaten komen als er geen zaag(blad) op zit. Dat klinkt niet best, alsof ze al kapot zijn. Overal zit speling op, als hij de "kolomboor" gebruikt zie je ook dat het gat heel ergens anders en schots en scheef komt als waar de boor naar beneden komt.

Maar ergens ook wel een beetje triest, zit wel duidelijk een goed uitgedacht idee achter. Maar wel erg goedkoop uitgevoerd allemaal. Vind b.v. die kolom die ook dienst doet als geleider wel slim gevonden. En ook dat er geen onderkant in zit zodat alle zaagsel e.d. gewoon blijft liggen.

edit: Te koop voor £ 429,-? Wow had het op € 150 - € 250 max ingeschat zelf.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Wow die geluiden die er uit die apparaten komen als er geen zaag(blad) op zit. Dat klinkt niet best, alsof ze al kapot zijn. Overal zit speling op, als hij de "kolomboor" gebruikt zie je ook dat het gat heel ergens anders en schots en scheef komt als waar de boor naar beneden komt.

Maar ergens ook wel een beetje triest, zit wel duidelijk een goed uitgedacht idee achter. Maar wel erg goedkoop uitgevoerd allemaal. Vind b.v. die kolom die ook dienst doet als geleider wel slim gevonden. En ook dat er geen onderkant in zit zodat alle zaagsel e.d. gewoon blijft liggen.

edit: Te koop voor £ 429,-? Wow had het op € 150 - € 250 max ingeschat zelf.

Wow, dat is toch bijna €500,-. Daar koop je een TS55 met linialen voor, en tweedehands vindt je daar een ATF55 met een Basis tafel met inleg voor. Ik vind het verschrikkelijk overpriced zeg.. Ik ken gelukkig niemand die er een gekocht heeft. :D
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Wow, dat is toch bijna €500,-. Daar koop je een TS55 met linialen voor, en tweedehands vindt je daar een ATF55 met een Basis tafel met inleg voor. Ik vind het verschrikkelijk overpriced zeg.. Ik ken gelukkig niemand die er een gekocht heeft. :D
De pond is behoorlijk wat duurder geworden afgelopen jaar, maak daar maar gewoon € 580,- van! Dat is dus een nieuwe TS55 met twee geleiderrails. Of met beetje zoeken idd (net niet?) genoeg voor een Basis 1 met ATF55, decoupeerzaag inleg, PS200 en TDK 12 oid...
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Hahaha, dat filmpje van die man;) het is inderdaad gewoon plastic fantastic en overpriced wegwerp gereedschap, maar die man lijkt me eerlijk gezegd ook niet bepaald een lichtkogel.
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Patent wat je als fabrikant weerhoud van de accu's goed om solderen? Want dat is de reden dat de zaag achteruit draait maak ik op uit de comments op YouTube. Sterker nog, als ik het goed begrijp stelt de fabrikant aan de beste man voor of hij zelf even de plus en min andersom wil solderen...niet te filmen dit toch??
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Patent wat je als fabrikant weerhoud van de accu's goed om solderen? Want dat is de reden dat de zaag achteruit draait maak ik op uit de comments op YouTube. Sterker nog, als ik het goed begrijp stelt de fabrikant aan de beste man voor of hij zelf even de plus en min andersom wil solderen...niet te filmen dit toch??

Mijn Frans is niet zo goed, dus ik kan het niet lezen. Ik dacht dat hij die stekker verkeerd om op de machine had zitten. :+ En een fabrikant die dat voorstelt heeft het niet begrepen, echt niet...
 

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Patent wat je als fabrikant weerhoud van de accu's goed om solderen? Want dat is de reden dat de zaag achteruit draait maak ik op uit de comments op YouTube. Sterker nog, als ik het goed begrijp stelt de fabrikant aan de beste man voor of hij zelf even de plus en min andersom wil solderen...niet te filmen dit toch??

Wat ik bedoel is dat een ander bedrijf met een betere portfolio misschien wel een beter product als dit kan maken. Maar ik denk dat op het algemene idee een patent is gemaakt. Ik zou hun niet voor het idee willen betalen.
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Tellsell a gogo: dit is een Amazing Discovery Mike! Zeldzame meuk, maar leuk gevonden.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Wat ik bedoel is dat een ander bedrijf met een betere portfolio misschien wel een beter product als dit kan maken. Maar ik denk dat op het algemene idee een patent is gemaakt. Ik zou hun niet voor het idee willen betalen.

Volgens mij snapte miekol het wel, maar is hij erg onaangenaam verrast door de kwaliteit en het schijnbare voorstel van de fabrikant voor het omsolderen van de contacten. ;) Ik lees het als een reactie naar de fabrikant, niet naar jou persoonlijk. :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.