Introductie Kai

Kaihong

Nieuw lid
20 nov 2015
6
0
Hallo allemaal,

Na enige tijd alleen maar videos te hebben gekeken ben ik eindelijk begonnen met houtbewerken. Ik ben altijd wel redelijk handig geweest in en rondom het huis.

Naast het houtbewerken klim ik graag in een klimhal of buiten.

Groet,

Kai
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Welkom op het forum!
Wat voor soort houtbewerken vind je het interessants? Houtdraaien, houtsnijden? Stijgerhout? enz.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Welkom !! Ik ben nieuwsgierig naar je projecten. Heb je misschien wat foto's ? Altijd leuk om het werk van andere houtbewerkers te zien.
 

Kaihong

Nieuw lid
20 nov 2015
6
0
Ik ben net begonnen met houtbewerken dus ik vind eigenlijk nog alles wel interessant. Ik wil wel op den duur een draaibank aanschaffen maar op dit moment ben ik bezig om de 'basics' aan te schaffen. Ik heb op dit moment een kleine tafelzaag, frees en een lintzaag. Voor de rest nog wat handgereedschap en klein elektrisch gereedschap.

Ik probeer zoveel mogelijk te maken met oude pallets. Ik moet nog wennen met het gebruiken van de apparatuur dus dat doe ik nu even met wat oud hout. Of hout wat ik gratis bij elkaar kan schrapen. Hieronder wat foto's.

Kai (2).jpgKai (3).jpgKai (4).jpgKai (5).jpgKai (7).jpg

Dit zijn ballen om aan te hangen. Hier combineer ik mijn twee hobby's. Klimmen en houtbewerken. Gemaakt van oud grenen tuinpalen.
Kai (8).jpgKai (9).jpg
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Dat zijn leuke projecten! Dat stoeltje ziet er prima uit, ik krijg nu al kramp in mijn handen als ik die halve bollen zie...:p
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Dit zijn ballen om aan te hangen. Hier combineer ik mijn twee hobby's. Klimmen en houtbewerken. Gemaakt van oud grenen tuinpalen.
Mooi gemaakt man. Ik heb ook jarenlang geklommen, zowel in de hal als in de Belgische rotsen en ook in de Alpen en Himalaya.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.