jet vierkantgatsteekmachine

koenele

Actieve deelnemer
4 feb 2014
120
9
Hallo,

weten jullie waar ik in België een vierkantgatsteekmachine kan vinden van JET? Ik zoek hun compact werkbankmodel.

Zijn er alternatieven?

Mvg
Koen
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Hier wel een shop in Nederland: http://www.vdhbv.nl/houtbewerkingsmachines/vierkante-gatenboormachines/jet-701-vierkante-gatenboormachine-tafelmodel-230v/
Ik neem aan dat ze ook naar België versturen. Maar verzendkosten voor een machine van 42 kg zijn relatief hoog ten opzichte van de aanschafkosten.
701_vierkantegatesteker_large.jpg
 

Frank-Jan

Actieve deelnemer
12 sep 2008
208
12
Belgisch Limburg
Ook een mogelijkheid is vragen bij een lokale ijzerwarenhandel. (Of ze kunnen en willen bestellen en een offerte willen maken) Toen ik mijn Jet wet sharpener wilde aanschaffen zag ik ergens een jet machine in de showroom staan (tafelzaag ofzo), ze hadden de slijpmachine niet op voorraad, en wilden me aanvankelijk een tormek verkopen. Nadat ze de offerte deden had ik laten zien dat het bij baptist in de webshop toen aanzienlijk goedkoper was, en het voor die prijs geleverd gekregen.

Het is alweer wat jaren geleden, dus ik weet niet of ze jet als merk nog voeren (staat iig niet in het lijstje op de website), maar de winkel in kwestie was Desair ijzerwaren in Overpelt. link

/edit: dat merkenlijstje op die site is zowieso niet volledig, want ik zag net dat virutex er ook niet tussenstaat, en ik heb daar wel een display gezien met de o.a. de slotkastfrees en de scharnierenfreesmachine.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.