Record power SC3 chuck

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.923
848
Oss
Heb afgelopen week de record power SC3 chuck aangeschaft met wat extra bekken.
Op deze chuck passen ook de bekken van Nova en Robert Sorby.
Ook de bekken van de oneway talon passen erop als je even het stiftje in een van de bekken verwijdert.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.455
543
Heb afgelopen week de record power SC3 chuck aangeschaft met wat extra bekken.
Op deze chuck passen ook de bekken van Nova en Robert Sorby.
Ook de bekken van de oneway talon passen erop als je even het stiftje in een van de bekken verwijdert.

Record Power SC3 chuck = Nova G3 chuck.
Ik ben er best tevreden over mijn G3 set.

Beide hebben dus dezelfde bekken, en deze zijn genummerd, horen altijd op dezelfde plaats te zitten op de chuck. Een vier bovenbek op de vier onderbek enz. Ik deed het onlangs eens anders en dan sloot hij niet helemaal zuiver; miniem verschil..
Bij Oneway Tallon is dat niet zo: daar moet je enkel op rekening houden met het pinnetje de rest mag van plaats wisselen. Geen idee of je er goed aan doet deze twee systemen door elkaar te halen. Misschien heeft hier iemand ervaring mee?

groeten,
Ornament
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.923
848
Oss
De passing van de talon is aanzienlijk beter als deze van de record.
Daarom hoef je bij deze bekken ook niet naar de nummers te kijken.
Ik wil de record gebruiken voor het wat kleinere werk en dan scheelt het toch aanzienlijk in prijs.
Mijn eerste indruk is wel dat de Talon en Stronghold van Oneway een klasse beter zijn, maar dit zal de toekomst leren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.