een "avondlijke" start

pdjonghe

Actieve deelnemer
5 jan 2013
34
0
Gent, België
Goeie avond,

Ik ben Pieter uit Gent en al even bezig met:
a) wat eenvoudige meubelmakerij
b) genieten van jullie werk op dit forum.

Ik ben nog een beginner maar schafte me recent een triton frees aan en experimenteer daar nu volop mee. Hieronder wat van mijn projectjes, al dan niet in opbouw:

Maatkast
1.jpg
Bedombouw in rubberwood
9.jpg
Molenaarstrap in yellow pine
4.jpg
Kindermeubilair in beukenmpx
10.jpg
Ladekast met ikea-modules en rubberwood - poten of onderstel zijn nog in ontwerp fase
14.jpg
maatkast met ikea modules en populierenmpx deuren
15.jpg

Langzamerhand ontdek ik de liefde voor een mooi vak en hoop ik mij ooit eens goed te kunnen scholen in avondonderwijs. Ondertussen kriebelt het ook om het vak wat beter te leren en ook met handgereedschap mooie dingen te leren maken.
 

pdjonghe

Actieve deelnemer
5 jan 2013
34
0
Gent, België
Bedankt voor de reacties. Mij openingspost was ook meteen de start van een rustige periode. Er kwam een tweede kindje bij ... meer uitleg hoeft dit niet denk ik. De kerstman bracht me ondertussen een TS250 met alle uitbreidingen ... twee weken later is die gemonteerd geraakt ;-) en neem ik nu even de tijd om de kelder alias stooklokaal (lekker warm werken) en werkplaats wat in orde te brengen.

tafelzaag_axminster_TS-250M-2.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.