probleem

Guillaume d

Actieve deelnemer
14 dec 2015
33
0
Beste
gisteren stelde ik vast dat mijn vorig profiel ge band is
wie kan ik hier vraagen over stellen wat heb ik mis gedaan
Ik zou graag wat info hebben
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Beste Guilaume d,
Je kan een PM naar 'Jaap' of 'Baas' sturen en daar je vraag stellen.
Ik denk dat het vanwege het plaatsen is van hetzelfde bericht op meerdere plaatsen op het forum.
Dat wordt volgens mij gezien als spammen.
Mvg,:).
 

Guillaume d

Actieve deelnemer
14 dec 2015
33
0
Beste Guilaume d,
Je kan een PM naar 'Jaap' of 'Baas' sturen en daar je vraag stellen.
Ik denk dat het vanwege het plaatsen is van hetzelfde bericht op meerdere plaatsen op het forum.
Dat wordt volgens mij gezien als spammen.
Mvg,:).
Beste
danku voor het melden
maar ik post maar op3 verschillende plaatsen want ik ken mensen die alleen op een topic kijken
grt Guillaume
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Beste Guillaume,

In 'forumland' op internet wordt in het algemeen streng opgetreden tegen cross-posting, dat is het posten van het zelfde bericht op meerdere plaatsen op hetzelfde forum (of het zelfde filmpje met telkens een andere omschrijving op meerdere plaatsen). De reden is dat zoiets het forum vervuilt. Als er mensen zijn die maar op 1 plaats kijken doen ze zichzelf tekort, want dan missen ze misschien een filmpje van jou. Nu ergeren de mensen die wel van alles volgen zich eraan dat ze 3 keer op hetzelfde filmpje stuiten, terwijl het lijkt of het allemaal verschillende berichten zijn.

Het beste stuur je, zoals spaander al aangeeft, even een privebericht naar 'jaap' of 'baas' (niet naar allebei :p)

Succes, Karel
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Dat is inderdaad de reden, het is ronduit forum vervuilend als je een bericht met een filmpje meerdere keren in verschillende rubrieken post en bij elke bericht schreeuwend reclame maakt en mensen aanmoedigt je te abonneren. Dat soort reclame wordt niet op prijs gesteld....

ik zal je oude account uit de ban halen en hoop op beterschap.....

jaap
 

Guillaume d

Actieve deelnemer
14 dec 2015
33
0
Dat is inderdaad de reden, het is ronduit forum vervuilend als je een bericht met een filmpje meerdere keren in verschillende rubrieken post en bij elke bericht schreeuwend reclame maakt en mensen aanmoedigt je te abonneren. Dat soort reclame wordt niet op prijs gesteld....

ik zal je oude account uit de ban halen en hoop op beterschap.....

jaap
beste
ik wist niet dat dat niet toegelaten was
alvast mijn verotschuldegingen
grt Guillaume
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.