PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe stofzuiger

worldsound
13-12-15, 18:09
Na lang zoeken en veel lezen over de huidige eisen van de arbo, toch maar een nieuwe stofzuiger gekocht van Berner .
Deze is een copie van starmix en ook door starmix ontwikkeld.(behalve de prijs die is 40% lager)
Vandaag voor de eerste keer uitgeprobeerd en helemaal happy, wat een zuigkracht niet te vergelijken met mijn midi die ik al bezit.

MerkiMac
13-12-15, 20:18
Interessant, ik kende het merk nog niet. Welk model heb je nu gekocht dan en wat koste dat?

worldsound
13-12-15, 20:34
Ik heb deze http://shop.berner.eu/nl-nl/p/188940-stofzuiger-bwdvc-top-perm-m-1400-w-bwdvc-top-perm.html?article_id=188940 . En met wat onderhandelen kost hij 350 excl btw.

whugos
13-12-15, 22:06
Na lang zoeken en veel lezen over de huidige eisen van de arbo, toch maar een nieuwe stofzuiger gekocht van Berner .
Deze is een copie van starmix en ook door starmix ontwikkeld.(behalve de prijs die is 40% lager)
Vandaag voor de eerste keer uitgeprobeerd en helemaal happy, wat een zuigkracht niet te vergelijken met mijn midi die ik al bezit.

Hoi worldsound,

bedoel je met midi de festool? Ik heb invalzaag van festool en ben nu op zoek naar goeie stofzuiger. Kwam dus op festool maar wil ook andere merken in de vergelijking meenemen.

groet,
hugo

worldsound
14-12-15, 07:39
Hoi worldsound,

bedoel je met midi de festool? Ik heb invalzaag van festool en ben nu op zoek naar goeie stofzuiger. Kwam dus op festool maar wil ook andere merken in de vergelijking meenemen.

groet,
hugo

Ja inderdaad die van festool, een prima zuiger zeker voor hangereedschap, maar zocht een wat zwaardere voor de zaag tafel en afkort zaag. De berner stofzuiger heeft merkbaar meer zuigkracht en automatische filter reiniging , maar is ook weer wat groter en zwaarder.

Sang
14-12-15, 09:29
Kan je bij de berner de zuigkracht instellen? Kan het niet goed zien op de fotootjes

worldsound
14-12-15, 12:04
Nee dit is helaas niet mogelijk. Dit is het enigste min puntje wat ik tot nu toe heb ontdekt.

whugos
15-12-15, 17:36
Hoi worldsound, dank voor je reactie! Ga m voorlopig alleen voor handgereedschap gebruiken, dus dan lijkt de festool mij prima. Groet!

RichardK
15-12-15, 22:19
Net geregistreerd op het forum en blij dat ik dit topic zie. Ik was namelink ook aan het kijken naar de starmix. Ik ga dit type zeker overwegen

kitt1977
16-12-15, 00:42
Ik heb deze http://shop.berner.eu/nl-nl/p/188940-stofzuiger-bwdvc-top-perm-m-1400-w-bwdvc-top-perm.html?article_id=188940 . En met wat onderhandelen kost hij 350 excl btw.

ziet er idd ook een starmix in ander kleurtje uit :-)

spijtig dat hij nie regelbaar is ..

ik heb de Starmix ISP iPulse ARDL-1635 EWS gekocht maand of 6 terug .. denk 459 +btw hier lokaal .