Nieuwe stofzuiger

worldsound

Actieve deelnemer
Na lang zoeken en veel lezen over de huidige eisen van de arbo, toch maar een nieuwe stofzuiger gekocht van Berner .
Deze is een copie van starmix en ook door starmix ontwikkeld.(behalve de prijs die is 40% lager)
Vandaag voor de eerste keer uitgeprobeerd en helemaal happy, wat een zuigkracht niet te vergelijken met mijn midi die ik al bezit.
 

whugos

Actieve deelnemer
8 aug 2014
37
0
Na lang zoeken en veel lezen over de huidige eisen van de arbo, toch maar een nieuwe stofzuiger gekocht van Berner .
Deze is een copie van starmix en ook door starmix ontwikkeld.(behalve de prijs die is 40% lager)
Vandaag voor de eerste keer uitgeprobeerd en helemaal happy, wat een zuigkracht niet te vergelijken met mijn midi die ik al bezit.

Hoi worldsound,

bedoel je met midi de festool? Ik heb invalzaag van festool en ben nu op zoek naar goeie stofzuiger. Kwam dus op festool maar wil ook andere merken in de vergelijking meenemen.

groet,
hugo
 

worldsound

Actieve deelnemer
Hoi worldsound,

bedoel je met midi de festool? Ik heb invalzaag van festool en ben nu op zoek naar goeie stofzuiger. Kwam dus op festool maar wil ook andere merken in de vergelijking meenemen.

groet,
hugo

Ja inderdaad die van festool, een prima zuiger zeker voor hangereedschap, maar zocht een wat zwaardere voor de zaag tafel en afkort zaag. De berner stofzuiger heeft merkbaar meer zuigkracht en automatische filter reiniging , maar is ook weer wat groter en zwaarder.
 

whugos

Actieve deelnemer
8 aug 2014
37
0
Hoi worldsound, dank voor je reactie! Ga m voorlopig alleen voor handgereedschap gebruiken, dus dan lijkt de festool mij prima. Groet!
 

RichardK

Nieuw lid
15 dec 2015
17
0
Breda
Net geregistreerd op het forum en blij dat ik dit topic zie. Ik was namelink ook aan het kijken naar de starmix. Ik ga dit type zeker overwegen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.