Rider Schaaf

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
817
162
Twello
Goedendag allen,
Gewoon voor de interesse de vraag: Heeft iemand een Rider Schaaf (van Axminister) of schaven? En hoe bevalt die schaaf?
 

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Goedendag allen,
Gewoon voor de interesse de vraag: Heeft iemand een Rider Schaaf (van Axminister) of schaven? En hoe bevalt die schaaf?

Ik heb net gisteren de Rider #92 binnen. Schaafmes was absoluut niet scherp, maar snel verholpen uiteraard. Bevalt me uitstekend! Gekocht bij Axminster.
prima afwerking en goed in te stellen.
20151224_183145.jpg20151224_183137.jpg
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
817
162
Twello
Ik ben naar de Axminister schaaf aan het kijken. en was aan het zoeken op het forum. Toen ik deze post tegen kwam.
Is deze http://www.telmiintra.com/Shop/Product/Rider-bankschaaf-#4-lengte-250-mm-50-mm-snijbreedte/260055
dezelfde als bij Axminister? Want dat is de helft van de prijs?
Lijkt bijna hetzelfde maar het verschil zit in een aantal details, zo is de Rider bij Axminister voorzien van een messing dekbeitel, is ie iets luxer verpakt en voorzien van logo en dat bepaald de meerprijs bij Axminister. Het lastige is dat je ze niet letterlijk kunt vergelijken want het lijkt dat de beitel van telmiintra na gehard is. Maar ik kan het verkeerd beoordelen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.