Kerstboompjes

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ik heb een tijd niet kunnen draaien maar vandaag kwam alles samen en kon het weer een keertje. Ik wilde van een tak goeden regen welke ik een tijdje terug had gekocht al een paar kerstboompjes proberen en dan in een Sint cadeautje verwerken. Was erg lekker om weer even te draaien!

20151203_135934.jpg

20151203_135737.jpg

20151203_130628.jpg
 

WoodyBear

Nieuw lid
12 nov 2015
10
0
Hallo Wim, Weet je zeker dat het Gouden Regen is, op een foto is het soms moeilijk te zien, maar ik heb de indruk dat het hier om een andere houtsoort gaat, maar het kan erg vertekenen, want op foto 1 lijkt de kleur heel anders dan foto 3 en ook de krullen die erbij liggen, maar al met al ziet het er leuk uit, en.... sinterklaas komt toch van het dak? en niet uit de boom? ( grapje ) mogelijk krijg je dan een Groene Piet.
groetjes Woody
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Hoi Berend, het was echt gouden regen, ik had het met bast en al gekocht dus ben zeker van mijn zaak.

het verschil in kleur komt omdat ik bij foto 2 & 3 het net een paar seconden daarvoor in de olie had gezet voor de 2e keer. Foto 1 had maar 1 keer olie gehad en was alweer wat droger.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Bedankt voor de leuke comments! Voelt goed, zeker wanneer Jan het over vorm heeft, want jouw manier van vormgeven is voor mij een groot voorbeeld, dat heb ik toen bij Rick met eigen ogen mogen aanschouwen in Zwolle.

Over Rick gesproken, net een stukje kersenhout van hem tot krullen en zaagsel gedraaid met als resultaat een boompje in andere vorm als van de week. Zo meteen een kerststukje kopen bij de bloemist en deze erin laten zetten als welkomstcadeautje voor mijn zus waar we sinterklaas vieren vanavond.

2015-12-05 09.58.03.jpg

2015-12-05 10.05.38.jpg
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Jarenlang dacht ik hetzelfde, maar ik zat er helemaal naast :).

Nu breng je me aan het denken wat ik van sint zijn spulletjes zou kunnen draaien. Pepernoten?
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
De boompjes gingen gisteren in het dobbelspel met regelmaat over de tafel om van eigenaar te wisselen. Ik mag er van de week nog 5 maken hehe. Jammer genoeg heb ik er alleen nog vrij standaard hout voor. Maar eens kijken of Rick zijn mailing van de week nog leuke 4x4 of 5x5 balkjes bevat :).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.