stay on this page , leave this page.

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Sinds vandaag krijg ik elke keer als ik een main topic aanklik een popup met het bericht stay on this page , leave this page.
Doe ik wat fout of ligt het aan het forum?
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
105
ligt niet aan het forum, hier werkt alles goed.
welke zoekmachine gebruik je, ie explorer/google chrome/of een andere
 
P

Pel

Guest
Als ik switch tussen andere sites dan heb ik dat ook.

Groet pel
 

Mga1600

Actieve deelnemer
20 jun 2015
129
0
NHN
Ik heb daar last van sinds de laatste windows update icm internet explorer.
Met chrome heb ik er geen last van.

Bedoel je met de laatste Windows update de switch naar Windows 10? Dan kun je beter het met W10 geïnstalleerde Edge gebruiken als browser, werkt snel en goed!
 

Mga1600

Actieve deelnemer
20 jun 2015
129
0
NHN
Nope, ik gebruik nog steeds windows 7 en de updates komen nog steeds.

De overstap naar W10 is bij mij op 3 pc's vlekkeloos verlopen. Alles werkt wat vlotter en sneller dan in W7. De update is gratis.....ik zou het gewoon doen, je kunt altijd nog terug als het niet bevalt, daar is in voorzien . Edge wordt gelijk meegeinstalleerd.
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Ik krijg deze melding ook ook, alleen dan in het nederlands.
De reden dat windows 10 weer verwijderd is dat mijn laptop er nog niet mee overweg kan, de juiste drivers zijn nog niet beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:

Nerflander

Actieve deelnemer
5 feb 2011
291
6
Steenwijk
Ja, hier nog een pc die daar zojuist last van begint te krijgen. Ook w7, IE, verder snap ik niet waarom dit gebeurt en hoe ik het kan verwijderen. Iemand een idee? Het is behoorlijk irritant.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Tis enorm iritant.
Elke keer als ik wat klik komt het bericht.
Update naar windows 10 is mislukt.
Zal binnenkort mijn pc maar een leeggooien en opnieuw instaleren.
Draait al weer vele jaren en staat vol met troep.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Misschien heeft het te maken met een instelling in IE die bijv door een update verandert is?
Als je deze vraag op google stelt dan kom je meestal wel tot een oplossing.
Soms kan het ook zijn dat er malware op de pc zit.
Ik las op internet dat in windows 10 het kan gebeuren dat windows in al haar wijsheid na een update software (of een deel ervan) verwijdert en haar eigen software ervoor in de plaats zet.
Ik las ook over software behorend bij een grafische kaart dat na een update van windows er onderdelen waren verwijdert en dat het dus niet meer mogelijk was om persoonlijke instellingen in de grafische kaart te veranderen.
Zie hier; http://www.techzine.nl/nieuws/42365...die-niet-compatibel-zijn-tijdens-updates.html
Mocht je iets doen met torrents dan gaat het ook mis; http://webwereld.nl/netwerken/88208-torrents-binnenhalen-via-windows-10-vergeet-het-maar
En vergeet niet bepaalde handelingen te doen want anders volgt microsoft alles wat je doet;
https://www.youtube.com/watch?v=octjhIXkcf0
https://www.youtube.com/watch?v=YOZ-mwaDhlo

Dan kan je beter beoordelen of je nog steeds naar windows 10 wilt.

Succes, Willem
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Beste forumleden,

"Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?"

Ik heb ook al enige tijd last van deze irritante melding.:(
Volgens mij treed het pas op na het inloggen op het forum meestal direct maar niet altijd.
Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden en wie heeft er nog meer last van?
Willen degene die er ook last van hebben zich hier melden om Jaap een idee te geven of het bij meer leden voorkomt.
Mijn dank en de groeten, :)

p.s. Ik gebruik windows 7 met internet explorer 11
 
Laatst bewerkt:

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Ik ook hetzelfde probleem op de laptop. Met windows 7 en internet explorer. Vanaf tablet of telefoon geen last.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.