Set inklapbare in hoogte verstelbaar werkschragen

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
zoiets wel eens gehad
vond persoonlijk ze te zwak max belasting 120kg is ( in mijn ogen) erg weinig, zeker als je er een werktafel van maakt. miste in mijn ogen aan degelijkheid/ stabiliteit voor voorkomende werkzaamheden
heb ze vervangen voor deze ( http://www.toolnation.nl/stanley-1-97-475-opvouwbare-zaagbok-paar.html ) van stanley...stuk stabieler. wel duurder....maar denk dat je er meer waar voor je geld mee krijgt...
uiteraard is eea afhankelijk van wat je er mee doet...en of je er het geld voor over hebt... besef me dat het een verdubbeling van budget is...
hoop dat je er iets aan hebt.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bedankt voor je reactie, het is de bedoeling ze te gaan gebruiken onder een PaulK werkbank.
Ze moeten wel in hoogte verstelbaar zijn.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Voor 90EUR koop je natuurlijk aardig wat 2e keus multiplex. Alleszins genoeg voor een viertal setjes schragen naar PaulK model ;)
 

deftone82

Actieve deelnemer
10 sep 2013
284
7
Bilzen (BE)
Ik heb de witte schragen van Ikea. Heb er een bureau van gemaakt.
Maar ze zijn heel erg licht. Ik heb spijt dat ik de beuken variant niet heb gekocht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.