Kapex 88

baare

Nieuw lid
9 dec 2012
7
0
Ik heb een tijdje geleden een kapex gekocht maar nu blijkt dat op de 88 geen laser zit.
Is dit mogelijk om achteraf nog te plaatsen want staat wel de knop op maar doet niets..

mvg Bart
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Goedenavond

Nee jammergenoeg niet m.n maat heeft ook een 88 en uebben het is nagevraagd de reden waarom weet ik zo even niet
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
88 heeft 1 laser toch.. de 120 heeft er 2. (Dit heb ik mij ook laten vertellen)

Nee, de 88 heeft er geen en de 120 een dubbele. Voor zover ik weet kun je geen laser toevoegen, maar neem eens contact op met Kruis.nl. Zij hebben veel Festool onderdelen en kunnen het misschien zo zeggen.
 

roelp

Actieve deelnemer
25 okt 2013
49
0
Je zou eens kunnen kijken naar een Irwin Miter Saw Laser Guide. Zelf heb ik het niet (mijn Bosch heeft een laser), maar ben het hier op het forum al tegengekomen.
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Een laser is handig als je binnen werkt maar buiten bij helder weer zie je de laser op de kapex 120 slecht en bij zon helemaal niet. Buiten zet ik de laser niet aan.
 

woodworkpro

Actieve deelnemer
31 dec 2012
337
0
De laser gebruik ik alleen met verstek zagen van lijsten, architraven en kroonlijsten.

De hele behuizing van de 88 en 120 zijn verschillend, dus denk niet dat je de laser goed gemonteerd in een 88 krijgt.
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Wat zijn verder de voor en nadelen tussen de 88 en 120 buiten de laser om.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Wat zijn verder de voor en nadelen tussen de 88 en 120 buiten de laser om.

De Kapex KS 120 heeft de volgende voordelen ten opzichte van de Kapex 88:


• dubbele laser voor exacte herkenning van de zaagsnede
• gemakkelijk toegankelijke fijnafstelling voor een op de millimeter precieze instelling van de zaagbladhoek
• geïntegreerde speciale afkortstand voor zaagdieptes tot max. 120 mm
• praktische zwaaihaak, voor het snel overbrengen van binnen- en buitenhoeken

10 seconden google werk......
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.