PaulRT stelt zich voor

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Hallo,

Na dit forum gedurende zeer geruime tijd van op afstand gevolgd te hebben, wordt het tijd om mij eens voor te stellen.

Ik ben Paul Masyn, gehuwd, 1 dochter, 1 zoon, 5 kleinzonen en wonende in de omgeving van Brugge.
Beroepshalve was ik onderhoudstechnieker in diverse sectoren waaronder 13 jaar in een meubelfabriek. Vandaar de liefde voor het hout.
Sinds een paar maanden ben ik op welverdiende rust gesteld en kan ik dus eindelijk de tijd vrijmaken die mij vroeger al te vaak ontbrak om de mooie hobby van het houtdraaien te beoefenen.
Ik ben lid van de Vlaamse Gilde van Houtdraaiers en volg de maandelijkse bijeenkomsten in West-Vlaanderen en nu en dan ook in Oost-Vlaanderen.

Groeten,
Paul
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Paul, u technisch kennis zal zeker gewaardeerd worden op dit forum, en tevens ook u draai werkstukken.

Groet Pel.
 

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Dag Paul, welkom.

Hopelijk zal ik je na nieuwjaar eens tegenkomen bij de gilde aangezien ik dan met een cursus zou willen starten.
 

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Dag Paul, welkom.

Hopelijk zal ik je na nieuwjaar eens tegenkomen bij de gilde aangezien ik dan met een cursus zou willen starten.

Zolang hoef je niet te wachten hoor, morgen is er een bijeenkomst van de Gilde in Roeselare en iedereen is welkom.
 

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Zal niet voor morgen zijn Paul, zeer drukke periode op het werk nu. En voor nieuwjaar ga ik een kleine draaibank gaan halen bij willy vanhoute. zodat ik al wat kan aanmodderen en als mijn cursus houtbewerking in vti is afgelopen (februari) kan ik beginnen met een volgende cursus. :)

Omgeving Brugge trouwens? Ben zelf woonachtig te Sint-Andries
 

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Ok, dan zien wij elkaar na nieuwjaar.

Als je in de buurt van Assebroek komt geef maar een seintje, altijd welkom.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Hallo,

Na dit forum gedurende zeer geruime tijd van op afstand gevolgd te hebben, wordt het tijd om mij eens voor te stellen.

Ik ben Paul Masyn, gehuwd, 1 dochter, 1 zoon, 5 kleinzonen en wonende in de omgeving van Brugge.
Beroepshalve was ik onderhoudstechnieker in diverse sectoren waaronder 13 jaar in een meubelfabriek. Vandaar de liefde voor het hout.
Sinds een paar maanden ben ik op welverdiende rust gesteld en kan ik dus eindelijk de tijd vrijmaken die mij vroeger al te vaak ontbrak om de mooie hobby van het houtdraaien te beoefenen.
Ik ben lid van de Vlaamse Gilde van Houtdraaiers en volg de maandelijkse bijeenkomsten in West-Vlaanderen en nu en dan ook in Oost-Vlaanderen.

Groeten,
Paul

Welkom collega, tot morgen in Roeselare en pinokkio zal er ook zijn.
Groetjes Didier Sirjacobs.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.