Sinterklaas cadeau

shell

Nieuw lid
15 jul 2015
10
1
Ik ben op zoek naar een leuk sinterklaas of kerst cadeautje voor iemand die als hobby graag hout bewerkt. Alleen heb ik het idee dat hij zowat alles al heeft zodat een beetje leuk betaalbaar cadeau uitzoeken erg lastig is. Daarom vraag ik jullie hulp.

Hij heeft een aantal festool apparaten ( frees, zaag, schuurmachine), dus wellicht heeft festool iets leuks en betaalbaars, maar wat?
Of anders wat handgereedschap, maar daar is ook al erg veel van aanwezig, en zomaar een extra beitel ofzo kopen is lastig.

Iemand nog een leuk idee om cadeau te geven?
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Altijd moeilijk als er geen prijs indicatie bij staat maar laten we voorzichtig beginnen voor deze Festool fan met een linkje
rolmaat.jpg
Waarschijnlijk heeft hij al een rolmaat maar als het een groene stekker liefhebber is dan:) Er staat ook nog een Festool mes op de site.
 

shell

Nieuw lid
15 jul 2015
10
1
Dat zijn leuke ideetjes. Zat inderdaad aan ergens tussen 30 tot 50 euro te denken, maar twee pakjes kan natuurlijk ook. Wat hebben jullie zoal op je lijstjes staan? Het hoeft natuurlijk geen festool te zijn.

Zat zelf ook al aan wat planken en een bouwtekeningtje te denken. Bijv voor een keukentrapje ofzo.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.