Tijd om mij even voor te stellen

T

TimZ

Guest
Hallo woodworkers,

Ik ben Tim, al een tijdje kijk ik met erg veel plezier mee op het forum.
Naast IT'er ben ik een zeer groot hout fan en ben ik naast mijn baan ook erg veel bezig met het maken van meubels. Het is heerlijk ontspannen om na een dag achter het toetsenbord met je handen bezig te zijn in je eigen werkplaats.
De afgelopen jaren ben ik steeds vaardiger geworden in het fabriceren van meubelen.
Vol bewondering kijk ik soms naar de wijze waarop projecten tot in detail beschreven en uitgebeeld worden, zelf ben ik erg slecht in het gedetailleerd beschrijven van mijn projecten.

Op het forum heeft een tijdje een post gelopen voor een overzicht van houthandels, dit vond ik zelf een zeer goed idee. Wat mij alleen opviel dat het al snel erg onoverzichtelijk werd en er weinig updates bij kwamen.
Mijn handen begonnen te jeuken om dit wat gestructureerder op te zetten daarbij ben ik begonnen met http://www.houtplatform.nl/, met hierbij een overzichtelijke kaart met de houthandels in Nederland en België.
Het is op de kaart mogelijk een houthandel te selecteren en naar de details te gaan, daarbij heeft iedere houthandel zijn eigen pagina en kan informatie worden toegevoegd en kunnen ervaringen gedeeld worden.

Het doel van de site is een platform te hebben waar je als particulier of bedrijf kunt zien waar je terecht kunt voor het hout wat je zoekt. Hier heb ik jullie kennis en ervaringen voor nodig, zouden jullie bij de houthandels die je kent informatie kunnen toevoegen?
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Welkom op het forum.
dat is een mooi initiatief, ik heb net een update voor Marius van de Berg in Woerden geplaatst en 2 handelaren toegevoegd, Volkers in Hilversum en deGouwe in Waddinxveen.
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Welkom op het forum, mooi initiatief!

Jammer dat je geregistreerde wachtwoord in plain text terugkomt in de mail.
De beter beveiligde sites hebben zelf alleen een hash van het wachtwoord, en geen plain text versie daarvan opgeslagen.
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Dag Tim,
Welkom op dit forum. Heb zojuist even de link aangeklikt en ben aangenaam verrast.
Het is op die manier inderdaad zeer overzichtelijk. Zag zelfs een zagerij bij mij in de buurt die mij niet bekend was.

Groet,
Jan
 
T

TimZ

Guest
Het login gedeelte was ik zelf nog niet zo over te spreken, ik heb ervoor gekozen het registeren en inloggen deel voorlopig uit te schakelen en alles openbaar te maken voor iedereen.

Het gaat wel erg hard met de informatie die aangevuld en toegezonden wordt!
Reacties op houthandels zou ook erg mooi zijn om mede woodworkers te helpen.

Welkom op het forum, mooi initiatief!

Jammer dat je geregistreerde wachtwoord in plain text terugkomt in de mail.
De beter beveiligde sites hebben zelf alleen een hash van het wachtwoord, en geen plain text versie daarvan opgeslagen.
 

ThierryV

Actieve deelnemer
14 feb 2014
49
1
Ooike, Belgïe
Goed en handig initiatief. Leuk dat Belgïe niet vergeten is. :). Er is wel nog wat werk voor de houthandels in de buurt. Ik zet er zodra mijn vaste houthandel bij.
grt,
 
P

Pel

Guest
Welkom bij de club, uitstekend initiatief dat je de houthandel makkelijk kunt zoeken.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.