yellow poplar in limburg

yoek

Actieve deelnemer
19 jul 2013
215
6
Oisterwijk
In de buurt van limburg is natuurlijk relatief, Oisterwijk is dat dichtbij genoeg? Bij Horvers heb ik laatst yellow poplar laten zagen.

beste mensen,

Voor een offerte voor een trap ben ik op zoek naar een leverancier voor yellow poplar in de omgeving limburg.
Weet er iemand iets? dan hoor ik het graag!
 

PBT

Actieve deelnemer
In de buurt van limburg is natuurlijk relatief, Oisterwijk is dat dichtbij genoeg? Bij Horvers heb ik laatst yellow poplar laten zagen.

Oisterwijk is voor mij een uur rijden vanuit sint joost (tussen roermond en sittard). Niet heel interessant dus, maar zeker een naam die ik aan mijn lijst toevoeg

- - - Updated - - -

Houthandel Lemmens heeft het ook. Ze zitten in Schin op Geul. Ik heb geen ervaring met het bedrijf, dus kan je helaas niet meer info geven.

Gebeld en een mooie prijs gekregen.
 
P

Pel

Guest
L.N. bedankt voor de tip, ik was ook op zoek naar een goede houthandel in Limburg die meerdere soorten hardhout heeft.

Groet pel
 
P

Pel

Guest
Ik heb mijn hout meestal Bij Parren In Thorn gekocht, goede service en de gangbare prijs, maar helaas niet veel keus. Daar heb ik mijn hout altijd uit mogen zoeken, wie betaald, bepaald.

Groet pel.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Yellow poplar heet tulpenhout in het Nederlands.

Ja en de bloem en bladeren zien er zo uit, geen goede boom voor in het open, echt het beste in een bos groeiend tussen andere bomen, Ik heb er verschillende geplant toen Ik nog in London Ontario woonde, deze is er een van.

flowering Tulip tree.jpg tulip tree.jpg

Ik heb enkele zaailingen voor twee van mijn zussen en een zwager mee gegeven en die groeien daar nu goed in Brabant
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.