Magneetscharnieren

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ze doen op die pagina vrij geheimzinnig over hoe het in elkaar zit. Ik denk dat er in het kozijn en deurtje 8 sterke magneten zitten, op anderhalve cm uit de hoek en in het midden van het deurtje. Andere mogelijkheden?
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Ze doen op die pagina vrij geheimzinnig over hoe het in elkaar zit. Ik denk dat er in het kozijn en deurtje 8 sterke magneten zitten, op anderhalve cm uit de hoek en in het midden van het deurtje. Andere mogelijkheden?

Denk dat je gelijk hebt met de magneten op de hoeken. Zou niet weten waarom er in de midden magneten zitten. Hij heeft op zijn YouTube account ook en filmpje over magneten staan.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik bedoel met in het midden van het deurtje het midden van de dikte. Is op zich logisch, maar ook nodig om het deurtje "binnenstebuiten" te kunnen draaien.

In een ander filmpje kan je precies zien waar de magneetjes zitten. Het zijn er dus maar vier in kast en 4 in de deur.

magneet.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.