Schuifhek - betaalbare adressen gezocht

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ok ok...het is niet hout gerelateerd, maar toch ook wel weer (het dient ter bescherming van mijn mooie spulletjes)
Een tijdje geleden is er een onverlaat bij ons de tuin in gelopen en heeft de grasmaaier ontvreemt en later bleek ook mijn Jackson & Spear spade
Dát vonden we dus niet zo fijn en nu hebben we besloten dat we een hek willen aan de uitgang waar de auto staat
Omdat ik met de auto regelmatig in en uitrij zou ik graag een electrisch schuifhek willen (een zwaaihek is geen optie

Nu had ik een tijd geleden al eens gezocht en vond prijzen van zo een 1300 euro (met motor)
Omdat we nu zover zijn om woorden om te zetten in daden was ik weer aan het zoeken maar kan de sites niet meer vinden en al wat ik vind zit al gauw op 3000 euro of meer

Heeft iemand een goed en betaalbaar adres voor een automatische schuifpoort (doorrij breedte ca 330 cm)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Goeie tip, niet aan gedacht....kijk al af en toe op marktplaats, maar wat je daar vaak tegen komt is wel héél industrieel (ook qua uiterlijk)
 

Richardoe

Actieve deelnemer
29 mrt 2014
103
0
Omg. Groningen
hout-kado.nl
Systeem kan tot 1500 kg aan moet je het wel aardig bont maken denk ik. Even tellen 3,3 m x 1,80m x 0,02 dik en dat keer 2 voor extra frame versteviging schroeven etc. Kom ik op ong. 0,25m3 = 150 kg, nog 1350 kg over voor stalen versteviging :)

telfouten voorbehouden.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik moet eerlijk bekennen dat het wel door mijn hoofd speelt, ik heb nog heel veel eiken liggen, vloerdelen
Als ik die in laten zaag van 5breed, 2cm dik en dan verlijmen, dus 2 lagen op elkaar, dit dan precies om en om zodat er maximale stijfheid ontstaat voor het geheel..... hmmmm

Dan kost het alleen een flinke lading lijm (en een hoop plezier)

Ik ga er nog eens over nadenken en puzzelen, heb jij wel eens zoiets gemaakt ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.