even voorstellen

Thomas Perneel

Actieve deelnemer
25 okt 2015
34
0
Beste houtbewerkers....

Ik ben Thomas, 35 jaar oud, woonachtig in de belgische kempen, gelukkig samenwonend met vriendin en twee kindjes. Na vele malen op dit forum terecht te komen via google, eindelijk de stap gemaakt om mij aan te melden.....echter dit had ik een hele tijd terug al eens gedaan maar vond mijn wachtwoord niet meer. (Zouden de beheerders de account Thomaz eventueel kunnen verwijderen ?)

Sinds enkele jaren beoefen ik de hobby houtbewerking, daarnaast ook wat metaalbewerking en allerhande doe het maar zelf dingetjes....een viertal jaren geleden had ik de kans om een voormalige boerderij met schuur te huren waarin ik mijn werkhuis geïnstalleerd heb. Hierin bevinden zich de klassieke machines waaronder een paneelzaag, topie, vlak-vandiktebank, kolomboor, afkortzaag, Lintzaag, langebandschuurmachine, pennebank (momenteel 2, eentje mag er gaan) en nog wat metaalbewerkingsmachines. Jammer genoeg heeft een clubje onnozelaars verleden jaar een nachtelijke uitverkoop gehouden in mijn elektrisch handgereedschap waaruit bleek dat makita en festool hun wel bevielen. Jarenlang bijeensprokkelen van kwalitatief gereedschap werd in één nacht teniet gedaan.

Maar goed, ondertussen weer naarstig op zoek gegaan naar het nodige gereedschap en vandaag de dag weer zo goed als compleet.

Verdere hobby's zijn natuurbeleving, wat fotografie.....en reizen
Groeten, Thomas
 
P

Pel

Guest
Welkom bij de club Thomas, ja, als je bij elkaar gespaard goed gereedschap gejat wordt daar wordt je niet blij van. Ik hoop foto's van je werk te zien aangezien dat ook een hobby van je is moet dat geen enkel probleem opleveren.

Groet Pel.
 

Thomas Perneel

Actieve deelnemer
25 okt 2015
34
0
Waarschijnlijk niet de juiste topic maar alvast een paar werkjes van mijn hand....dat ik nog veel bij te leren heb is uiteraard buiten discussie :rolleyes:
IMG_0404.jpg _DSC2286.jpg _DSC0359.jpg
 
P

Pel

Guest
Mooi stukje vakwerk dat kun je zo al zien, en eigen ideeën dat is ook veel waard.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.