Laptop transport case

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Een geweldig mooie case. Alles klopt.
Je filmpjes worden steeds beter. Een genot om naar te kijken.

Vriendelijke groet Jos
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
888
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Zonde dat er zo'n afgekloven appel in gepropt moet worden. :D

Hee hee hee, ga je mond eens spoelen... ;)

Even serieus, ik vind m prachtig, maar wordt het geheel daar weer niet lomp zwaar van? Je wilt een laptop, zeker als ie inderdaad mee op toernee gaat, t liefst zo licht mogelijk houden - en mijn laptoptas (een crumpler) weegt toch altijd te veel, als alle zaken die ik onderweg echt nodig (denk) te hebben er ingepropt zitten (muis, verloopstekkers voor bijvoorbeeld het aansluiten van een beamer, lichtnetadapter, 4G netwerkadapter, internationale verloopstekkers, TV tuner stick, soms zelfs een antidiefstalkabel).
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik kan het heeeeeel slecht beoordelen vanaf de video, kun je er één hierheen sturen dan kan ik het beter zien, ik zal je de maten doorgeven :D
 
A

Athanor

Guest
Heel mooi werkstuk! Mooi om te zien hoe je het maakt met zorgvuldigheid en vakmanschap!

Je filmpjes zijn een verrijking van het forum.

Complimenten! Fons
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Super ! Erg mooi gemaakt en inderdaad een leuk filmpje. Gebruik je daar nu een oude pijl om het vilt in de hoeken te drukken ?

Klopt! Voor een kinderfeestje eens een partij pijlen en bogen gemaakt. Was het object met een stompe ronding en het dichtstbijzijnd. :)

- - - Updated - - -

Ik kan het heeeeeel slecht beoordelen vanaf de video, kun je er één hierheen sturen dan kan ik het beter zien, ik zal je de maten doorgeven :D

Haha! :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.