Houtatelier Vlissingen

manual

Actieve deelnemer
21 okt 2015
56
0
005.jpg]Dag mensen,

Een kijkje in mijn koninkrijk.
Ik ben al een een tijdje bezig met het opzetten van een werkplaats. Eerst een geschikt huis gevonden en nu hebben we (ik en mijn vrouw) onze eigen werkruimte. Zij aan de voorkant een schilderatelier en ik achter mijn ruimte. Ben nog steeds aan het indelen en veranderen maar dat is een leuk proces. Ben ook sinds kort eigenaar van een Holzmann k5-300-vf en zoek daar nog het een en ander voor maar alles loopt. Heb ook sinds kort een draaibank en een lintzaag
en ben dus lekker bezig met mooie dingen maken. voornamelijk houtsnijden, beeldhouwen, en de laatste tijd houtdraaien (meters maken).
Mijn website gaat ook over een niet al te lange tijd op het net dus daar hoop ik ook wat links op te kunnen plaatsen van collega's.

Groet Gerard.
 

Bijlagen

  • 162.jpg
    162.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 407
  • 14 u 077.jpg
    14 u 077.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 416
  • 14 u 086.jpg
    14 u 086.jpg
    97 KB · Weergaven: 409
  • 020.jpg
    020.jpg
    98 KB · Weergaven: 412
  • 002.jpg
    002.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 378
Laatst bewerkt:

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Zeker een lekker plekkie, en welkom!
Enne, er wordt gewerkt want het is een rommeltje. Hou ik wel van.
Soms denk ik wel eens bij werkruimtes: is dat een bibliotheek of een operatiezaal :D

Voel je niet bezwaard meer foto's te plaatsen.

Wat ga je met dat dijbeen van die dinosaurus doen?
 

manual

Actieve deelnemer
21 okt 2015
56
0
Wordt nog hij nog zij en dat is een moeizaam proces want een vast beeld heb ik niet echt in mijn hoofd soms denk ik dat te hebben .....niet dus hahaha.
zal een gedetailleerde foto uploaden. (het hout is schietwilg en ben er nat in gaan hakken dus ik ben benieuwd)
 
P

Pel

Guest
Mooie ruime werkplaats, ik moet van alles verzinnen om het allemaal op te kunnen bergen, en overal wieltjes onder om te verzetten. Ik vind het altijd fijn om andermans werkplaats te zien, zo doe je nog eens ideeën op. Veel succes.

Groet Pel
 

manual

Actieve deelnemer
21 okt 2015
56
0
Dank je Pel, ja ik klaag niet en voor lemen hen ik nog wat foto's geupload (denk ik want met pc's......)
 

manual

Actieve deelnemer
21 okt 2015
56
0
Daar heb ik niet zo'n last van wel van 100 kilo verschouwen.
 
Laatst bewerkt:

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Ik vind juist een beetje krullen en schaafsel op de vloer wel prettig, mocht ik eens wat afwerkingsmiddelen morsen dan is dat op de vloer niet te zien en een beitel laten vallen is ook minder erg op de krullen dan op een betonvloer

gr Leendert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.