Klein nachtlampje

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Ik heb een pan water op het vuur gezet en zodanig warm gemaakt dat het kookpunt bijna bereikt is. Je ziet dat de kleine belletjes in het water komen. Dan draai je het gas lager en leg je de stroken in het water. De stroken waren ongeveer 0.6mm dik gezaagd waardoor ze al flexibel waren. Na ongeveer een kwartier in het water gelegen te hebben heb ik ze eruit gehaald en strak opgerold. Dit heeft een nacht gedroogd waarna ik de klem losmaakte. Het veerde een behoorlijk eind terug dus langer in de klem laten zitten is aangeraden als je niet wilt dat het ver terug veert. Dit was in mijn geval geen probleem, ik kon ze zo makkelijk op maat knippen en verlijmen op het fineer. Er liggen 2 strookjes over elkaar heen zodat het geheel wat steviger werd.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Leuk lampje zeg.
Jammer dat je niet een foto van het lampje in een wat donkerder kamer kan laten zien.
Mooi gelukt ook zo met dat fineer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.