Olijf en Cocobolo pen

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ziet er netjes uit.
Qua vorm vind ik de pen van cocobolo wat dik en doet wat plomp aan. Slanker is mooier, maar voor de eerste pennen prima gedaan hoor.
Waar heb je ze mee afgewerkt?
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.239
655
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik snap nooit zo goed waarom die middenring er per sé in moet, omdat de diameter daarvan vaak niet lijkt te passen bij het design dat de draaier voor ogen had.Tenzij je een toepasselijke naam als 'de broekriem aanhalen' er op plakt, zeg maar.
 

Paul W

Actieve deelnemer
10 jan 2011
121
0
Hoorn NH
Voor eerste pennnen, goed gelukt zou ik zeggen. Over de vorm kun je twisten. Uit ervaring weet ik dat een vorm waar je zelf niet tevreden over bent, juist in de smaak valt bij een ander. En andersom komt ook voor.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ze zien er al keurig uit. Blijven oefenen en je zal zelf ontdekken wat er bij u zal verbeteren bij het draaien van pennen.
Eens je er een 15 à 20 hebt gedraaid, vergelijk eens met uw eerste en wees dan eens kritisch voor uzelf.
succes met de volgende exemplaren.
Doe zo verder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.