Hallo allemaal!

mastiv

Actieve deelnemer
3 okt 2015
27
0
Hallo allemaal!

Ik ben Diederik, woon in Nunspeet, ben 25 jaar en ik hou me vooral bezig met het bouwen van gitaren, basgitaren, speaker kabinetten en weet ik het nog meer voor zooi gericht op het maken van muziek. Muziek en hout zijn voor mij mijn hele leven al de lijdende draad. Op mijn 15e ben ik begonnen aan de opleiding meubelmaker, ik heb daar veel vrijheid gehad en heb daar ook mijn eerste gitaren mogen maken. op mijn 19e ben ik aan de opleiding geluidstechniek begonnen en daar heb ik nog een tijdje in doorgestudeerd. Ik dacht dat geluidstechniek helemaal mijn ding was tot ik met een goeie vriend weer eens een gitaar ben gaan bouwen. De geur, het gereedschap en alle andere aspecten van het vak kwamen weer helemaal naar boven en momenteel is het de bedoeling om mijn 2 grote liefdes (hout en muziek) bij elkaar te mengen tot een bedrijfje. In de afgelopen 10 jaar heb ik bij een aantal meubelfabriekjes en meubelmakers gewerkt en momenteel werk ik sporadisch nog bij een vriend van me, voor de rest ben ik in mijn eigen werkplaats.

Ik vind zoveel mooie verhalen via Google op dit forum dat ik me enigszins verplicht voelde om me hier aan te melden, hehehe!

Gr Diederik, Mastiv
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Leuk dat je je aanmeldt bij ons.
Succes met het opzetten van je bedrijf (je)
Als je nog foto's hebt van gitaren of mooie speakers die je gebouwd hebt dan zien we die graag op het forum, ik ben benieuwd als gitaar- en muziekliefhebber.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.