PDA

Bekijk Volledige Versie : Afkortzaag.video.

Houtdraaier Guillaume
27-09-15, 08:13
https://youtu.be/s0-p4cBIS98
Like en abonneer

Rutger Broekman
27-09-15, 08:23
Standaard machine... Wat wil je ons hiermee vertellen? Of is het gewoon reclame ?

BenchWorks
27-09-15, 10:29
Ik denk dat Guillaume hier één van de jongste leden is, en blijkbaar met gigantisch veel passie.
Blijf zo doen Guillaume, het is geweldig dat je ouders je blijkbaar het tuinhuis overgelaten hebben. Ik ben ook begonnen met een powerplus toen het nog een hobby was, de instellingen zijn niet altijd makkelijk of precies maar op zich zaagde het eigenlijk wel verrassend goed.

Houtdraaier Guillaume
27-09-15, 10:32
Ik denk dat Guillaume hier één van de jongste leden is, en blijkbaar met gigantisch veel passie.
Blijf zo doen Guillaume, het is geweldig dat je ouders je blijkbaar het tuinhuis overgelaten hebben. Ik ben ook begonnen met een powerplus toen het nog een hobby was, de instellingen zijn niet altijd makkelijk of precies maar op zich zaagde het eigenlijk wel verrassend goed.
Danku !��

schrijnwerker
27-09-15, 10:40
Leuk filmpje hoor.
Bedankt voor het delen.

3dmazter
27-09-15, 17:57
Goed en duidelijk gefilmt.
Mag je vaker doen.

Spaander
29-09-15, 07:09
@Guillaume,
Ik zag je in dit filmpje ritsen (terugzagen) maar er bleef een stukje in het begin over,
zag de zaagsnede van dat stukje er na het zagen goed uit?
Goed gefilmd hoor, het leek inderdaad wel een beetje een reclamefilm (dus een compliment voor de uitvoering)
Mvg,:).