Naamsverandering

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Hallo allen,

Sommigen van jullie kennen me als CivixX, echte naam Martijn.
Al lange tijd dacht ik er over na om naast mijn baan een bedrijf te beginnen, een stap waar ik veel twijfels bij had. Ik had zo nu en dan eens een opdracht maar merkte dat dat er meer werden en wilde verder met hetgeen waar mijn hart ligt, houtbewerking en verlichting. Dus de twijfel aan de kant geschoven en de stap gezet waarna ik sinds een dikke week me heb ingeschreven bij de KvK, goedkeuring vond plaats en ja, nu heb ik officieel een bedrijf :)
Nog steeds werk ik fulltime en heb een goed gesprek met mijn leidinggevende gehad, die geeft me gelukkig alle steun hierin en ga rustig aan mijn bedrijf opbouwen.

Vanaf nu zal ik dus verder gaan onder mijn bedrijfsnaam en hoop nog heel lang deel te kunnen nemen aan dit prachtige forum. Mijn dank gaat dan ook voor een groot gedeelte uit naar de leden van dit forum die door de vele topics en hun behulpzaamheid mij toch veel geleerd hebben.
 

JerD

Actieve deelnemer
27 nov 2012
109
0
Ruddervoorde
Proficiat Martijn!
Tof voor jou dat je (al voor een groot deel) van je hobby je beroep kunt maken.
Veel succes in de toekomst.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Hoi Martijn, gefeliciteerd met deze stap, ik wens je veel succes!

ps ik snap het niet meer CivixX alias Martijn alias Willem:confused:
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.766
738
Enschede, Twente
Martijn, ik zie dat je op je site geen adresgegevens en Kamer van Koophandel nummer vermeldt. Misschien zou je dat wel moeten doen; het komt een stuk zakelijker en professioneler over.

Trouwens, op je offertes en facturen dien je die gegevens, plus je BTW-nummer, altijd te vermelden.
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Hahaha, ja idd. Mijn echte naam is Martijn Willems. Willems Ontwerp is dus de bedrijfsnaam en CivixX is vanuit mijn jongere jaren altijd mijn game-naam geweest. Dit gebruik ik nog steeds voor fora maar ook voor mijn "artiesten" naam als zijnde muziek producent. Nu is dit een hobby op een laag pitje en voor muziek die zeker niet iedereen kan waarderen. Voor de geinteresseerden kun je die naam op Soundcloud vinden.

Dank jullie wel !

@Bert Vanderveen, Je hebt gelijk en gaat verandering in komen. Ik moet nog een kleine biografie schrijven en tevens mijn KvK nummer vermelden. Mijn adresgegevens weet ik niet of ik die ga vermelden, dit is namelijk tevens mijn huisadres. Dat van de facturen en correspondentie wist ik en is al aangepast, dit is namelijk verplicht.
 
Laatst bewerkt:

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Gefeliciteerd met deze stap Martijn.
Zojuist ook even de beide internetsites van je bekeken. Ziet er gelikt uit.
Fraai logo heb je trouwens. Leuk om uit te frezen en inlays van te maken met mooie gekleurde houtsoorten.....

Succes ermee!

Groet,
Jan
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Gefeliciteerd!
Het lijkt me erg prettig om dit naast je fulltime baan te kunnen opbouwen.
Dat geeft toch een stuk zekerheid.
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Dank jullie. Idd Raymond, dit geeft een stuk meer zekerheid. Een nadeel is dan wel dat ik een langere deadline moet handhaven, langere werkdagen heb en weekenden moet gebruiken. Maar dat heb ik er graag voor over, komt tijd.....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.