Hoi Iedereen!

JokkeWood

Actieve deelnemer
14 sep 2015
58
2
Hallo iedereen,

Ik ben Jokke uit België en werk graag met hout. Sinds de bouw van onze woning heb ik mijn werkplaats ingericht in de kelder waar ik een tafelzaag, zelfgemaakte topie, lintzaag, een kleine combiné en een hoop handgereedschap heb. Ik heb al wel enkele projecten met success afgewerkt (trappen, werkbank, ramen, etc) maar beschouw me toch nog als een beginner... er is zoveel te weten en leren over hout... er komt geen einde aan! Na veel lezen, mezelf toch eindelijk geregistreerd op het forum :)
 

JokkeWood

Actieve deelnemer
14 sep 2015
58
2
Bedankt schrijnwerker!
Ja als ik het hier zo lees, ben ik inderdaad best wel goed uitgerust :) Mijn atelier is 80m² dus daar kan ik gelukkig al men machines en hout in kwijt. De vraag naar foto's is hier groot! Ik zal dan maar eens op pad gaan met het fototoestel! :)
Een project dat nog op til is, is de droomkeuken van men vrouw, daar zal ik dan stap voor stap eens foto's van nemen ;-)
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
545
58
Oostzaan
Bedankt schrijnwerker!
Ja als ik het hier zo lees, ben ik inderdaad best wel goed uitgerust :) Mijn atelier is 80m² dus daar kan ik gelukkig al men machines en hout in kwijt. De vraag naar foto's is hier groot! Ik zal dan maar eens op pad gaan met het fototoestel! :)
Een project dat nog op til is, is de droomkeuken van men vrouw, daar zal ik dan stap voor stap eens foto's van nemen ;-)
Graag ! :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.