Kleine dame in de wind met wapperende jurk

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Ik ben alweer enige tijd bezig met een miniatuurtje. Het is nog lang niet af, maar er zit nu genoeg vorm in om er het eindresultaat in te zien.
Het betreft een vrouw die tegen de wind in staat, zodat de jurk/rok naar achter wappert.

Beide handen moeten nog verder worden afgewerkt, het gezicht moet nog echt een gelaat krijgen en de rest moet hier-en-daar nog wat worden bijgeschaafd.


IMG_20150913_153211~2.jpg
IMG_20150913_153152~2.jpg
IMG_20150913_153137~2.jpg
IMG_20150913_153225~3.jpg
 
A

Athanor

Guest
Echt prachtig werk!!

Weet je wat? Je komt de 27e met je werkstukjes naar de Open Dag Hout om op een van de forumstandjes je mooie werk met ons te delen! Meld je even aan en we kunnen allemaal van je mooie werk genieten:)


Fons
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Nou de verhoudingen kloppen goed hoor, die dame heeft niet achteraan gestaan :)

Man man man....wat mooi
Lijkt me geweldig om dat te kunnen
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Echt prachtig werk!!

Weet je wat? Je komt de 27e met je werkstukjes naar de Open Dag Hout om op een van de forumstandjes je mooie werk met ons te delen! Meld je even aan en we kunnen allemaal van je mooie werk genieten:)


Fons

Ik kom zeker de 27e naar zutphen, maar ik was niet het plan mijn werkjes mee te nemen. Ik heb een nogal lage productie. Maar drie miniatuurtjes die echt van niveau zijn, waarvan er maar eentje echt af is. En het kistje waar ik mee bezig ben is ook nog steeds niet af.
Misschien volgende keer. Ik zal mijn best doen ☺
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Heel knap gedaan Meron.
Ik vind het een staaltje kunstwerk dat je zeker moet tonen op de Open Hout Dag, al is het nog niet volledig af.
Wij als forumleden weten dat je er nog mee bezig bent en mag zeker in deze afwerking gezien worden.
Heel veel respect heb ik hier voor met heel grote complimenten.
Wat is het materiaal waaruit dit gemaakt is?
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Iedereen bedankt voor de complimenten!

Leuk om waardering te krijgen van mensen die weten waar ze het over hebben. Ik zal wat spulletjes meenemen naar Zutphen.

Tot de 27ee!
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Heel knap gedaan Meron.
Ik vind het een staaltje kunstwerk dat je zeker moet tonen op de Open Hout Dag, al is het nog niet volledig af.
Wij als forumleden weten dat je er nog mee bezig bent en mag zeker in deze afwerking gezien worden.
Heel veel respect heb ik hier voor met heel grote complimenten.
Wat is het materiaal waaruit dit gemaakt is?

Het is buxushout. Hard, maar het werkt erg prettig voor dergelijk gedetailleerd spul. Ik wil ook graag met peer en ebben aan de slag, maar eerst moet ik deze af hebben.

Bedankt voor de complimenten en tot de 27e!

- - - Updated - - -

Wauw wat mooi Meron!

Ik kom natuurlijk niet naar Zutphen, maar het voordeel van jouw miniatuurwerk is, is dat je het prima op kan sturen naar Noorwegen :D

Haha, stuur je het dan ook weer terug?
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Prachtig Meron, moet heel wat tijd en geduld inzitten... Hoe groot is ze? Ik vind dit echt heel knap gedaan!! Met welk gereedschap werk je hieraan? Doe je dit met mes of beitels?
Groetjes,

Luk.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Prachtig Meron, moet heel wat tijd en geduld inzitten... Hoe groot is ze? Ik vind dit echt heel knap gedaan!! Met welk gereedschap werk je hieraan? Doe je dit met mes of beitels?
Groetjes,

Luk.

Ik werk voornamelijk met een 6mm beitel en een houtsnijmes van Veritas, waar je verschillende mesjes in kunt zetten. Met dit beeldje ben ik erg lang bezig, maar niet continu. Ik denk dat het nog zeker een halfjaar duurt voordat ik er olie op smeer. En als dat er op zit is het af. ☺ Het beeldje is trouwens 3cm hoog.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.