Nazomeren in Lemmer

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Op zaterdag a.s. (12 september dus) staat het centrum van Lemmer vol met attractisch en kramen. Om 11.00 uur begint het poonroken.
Overal bands en loslopende toeteraars. Gratis vervoer vanuit lemmer naar het werelderfgoed de stoomgemaal. En tussen dit alles het snorrende geluid van mijn draaibank. De gehele dag door demonstratie houtdraaien en natuurlijk tolletjes voor de kinderen. Even gezellig uit dus.

En natuurlijk 27 september naar Zutphen in de Hanzehal OpenDagHout, waar woodworkers elkaar ontmoeten.
Zie jullie graag,
Jan Pranger.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Het dreigt morgen nog mooi weer te worden. Het water door Lemmer ligt al vol met historische schepen. Ik heb prachtig draaihout uitgezocht: beuken, thuja/ levensboom, plataan, eiken, tolletjeshout. Ik ga een kubus draaien op drie poten. Tussentijds wordt ik verzorgd met gerookte poon.
Trouwens vandaag met boss Jaap de Hanzehal bezocht voor de laatste afspraken. Goed daar even te kijken. Mensenhoutbewerkers wat een hal. Speciaal een gezellige zit geregeld voor de inwendige mens. Springkussen staat binnen bij de kinderboek. Een regionale houthandel uit Zutphen komt ook met een collectie forse meubels en een lijn afwerkingsproducten.
Interessant bedrijf voor de houtbewerkers rond Zutphen. Gaan we meer van horen. Naam? We houden de spanning erin.
Tot 27 september a.s.
Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.