Krak ! zei het bandzaagje ...

jartoos

Actieve deelnemer
27 apr 2015
41
12
Het is te zeggen, de ophanging van het bovenste wiel.
Iets degelijk heb ik er nooit mee gemaakt, maar nu is het wel finaal gedaan.

2015-09-07 19.50.32.jpg
2015-09-07 19.43.11.jpg
2015-09-07 19.43.31.jpg

Dat wordt slopen om de onderdelen te herbruiken.
Misschien een "disk sander" maken met de motor.
 

kiefw00

Actieve deelnemer
1 mrt 2012
91
2
wolvega
heb dezelfde lintzaag en ook het zelfde probleem gehad stuk ijzer opgehaald en dan zagen vijlen en draadtappen
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Giet aluminium en lassen wil niet echt lukken voor zover ik weet, of inmiddels wel? Namaken in staal is wel te doen op het eerste gezicht.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Afhankelijk waar je woont,
Ik heb er ééntje staan waarvan de wielen hun harde rubber of wat het ook mag zijn afgesleten is waar het zaaglint op loopt.
De ophanging van het wiel is nog in goede staat.
Als je het ziet zitten om naar West-Vlaanderen te reizen, mag je het hebben. De motor draait ook nog heel goed.
Indien je naar Zutphen komt, kan ik het meebrengen op 27 september.
Laat maar iets weten.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

jartoos

Actieve deelnemer
27 apr 2015
41
12
Didier,
Naar Zutphen ga ik niet, maar misschien passeer je wel bij mij in de buurt wanneer je gaat.
Rij je dan over de E19 (Brussel-Antwerpen) ?
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Didier,
Naar Zutphen ga ik niet, maar misschien passeer je wel bij mij in de buurt wanneer je gaat.
Rij je dan over de E19 (Brussel-Antwerpen) ?

Jartoos, ik heb uw reactie gezien, maar ik rij via de E17 naar Antwerpen en zo door naar Breda om tot aan de bestemming te komen.
Ik zal morgen eens een PB sturen want ik moet deze avond nog weg en het kan laat zijn als ik thuis kom.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.