gevraagd, mogelijkheid tot gebruik maken van vlak-vandikte bank

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
beste forummers,

wegen te weinig ruimte en gering budget is het voor mij niet mogelijk om zelf een vlak-vandikte bank aan te schaffen.
nu heb ik een leuke hoeveelheid eikenhout op de kop getikt waarvan ik graag een salontafel wil maken. is er iemand in de buurt van Almelo (omgeving twente) bij wie ik op een weekenddag gebruik mag maken van zijn/haar vlak-vandikte bank?
 
A

Athanor

Guest
Tsja, dan blijft de vraag WAT is in de buurt....... Hengelo? Ommen? Ouderkerk a/d IJssel:confused:


Fons;)
 

ArjanW82

Nieuw lid
2 jul 2012
7
0
Enschede
www.westveld.net
geen ervaring mee, maar:
http://www.performance-factory.nl/ondernemers/stadswerkplaats-enschede

(site linked niet heel best, ff scrollen :) )


De aanwezige machines zijn een combi vlakvandiktebank, freestafel, kantenschuurmachine, breedbandschuurmachine, kettingfrees, kolomboor en een afkort-, lint-, cirkel-, formaat-, platen- en verstekzaag. Voor een optimale dienstverlening zijn er van de meest gebruikte machines twee geplaatst waardoor wachten niet nodig is.

hoewel, bij nader inzien, je vraagt om weekenddag:

De werkplaats is geopend tijdens kantooruren: van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.30 uur.
In de toekomst ook op avonden en op de zaterdag.


Of het al 'toekomst' is weet ik niet.


 
Laatst bewerkt:

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Woah, een stadswerkplaats in Enschede?! Dat is goed om te weten, zeker nu mijn "werkplaatsje" plaats heeft moeten maken voor een babykamer :-D
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
De stadswerkplaats in Enschede klinkt zeer aantrekkelijk, zal eens op onderzoek uit gaan of deze ondertussen ook in de wekende open is. heeft verder iemand nog suggesties?
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Contact gehad met de stadswerkplaats, helaas zijn dezen nogsteeds alleen doordeweeks open waardoor ik vrije dagen op zou moeten nemen.
Is er niemand waar ik tegen een vergoeding gebruik kan maken van zijn/haar vlak vandikte bank?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.