HBM zaag, maar dan preciezer

SilverApe

Actieve deelnemer
16 apr 2014
110
0
Lelystad
Hoi,
Even een paar foto's van mijn aangepaste HBM zaagtafel. Deze heb ik onlangs van Jan gekocht en ben er erg blij mee. Had alleen de aanslag helemaal afgesteld en na een paar keer zagen merkte ik dat hij niet meer klopte.
Heb zelf ook een freestafel met een incra ls positioner er op. Deze heb ik nu tijdelijk op de HBM gemonteerd en dit werkt echt perfect. Ik zeg tijdelijk omdat hij straks gewoon weer terug moet naar de freestafel en ik de bevestiging op de HBM niet super deluxe heb gemaakt. Ik denk dat ik voor een compleet systeem ga met zijbalken waarmee ik dan 800mm kan halen. Alleen het manoeuvreren in mijn garagebox zal nog een uitdaging worden. Zal er een goede wielstelsel onder zetten.
Ik heb nog geen mes en kap want die kon Jan niet meer vinden. Mes moet ik nog bij HBM kopen, kap wil ik zelf maken. Gebruik ook de Jessem clear-cut stock guides, niet op de foto te zien, maar die werken ook perfect.

Hier wat foto's
Bestand 31-08-15 11 55 49.jpgBestand 31-08-15 11 55 22.jpgBestand 31-08-15 11 54 27.jpg


groeten,
Aaron
 

SilverApe

Actieve deelnemer
16 apr 2014
110
0
Lelystad
Jazeker, afzuiger werkt goed. Moet alleen nog even een kap boven het zaagblad maken voor de veiligheid en de extra afzuiging. Eerst even een mes bestellen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.