Vuilcontainers, hoe hebben jullie dat opgelost?

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
De voortschrijdende duurzaamheidsambities hebben tot gevolg dat afval steeds meer wordt gescheiden. Heel mooi natuurlijk, echter heeft dit tot gevolg dat we steeds meer containers aan huis krijgen. Inmiddels staat er bij ons op de oprit met de buren een muur van zes bakken, ieder natuurlijk drie. Tijd om daar een nette oplossing voor te bedenken, maar ik heb nog niet de ideale oplossing.
Om wat inspiratie op te doen zou ik graag willen weten hoe jullie het probleem van de containers hebben opgelost, als het tenminste een probleem is voor jullie.
Hieronder een tussenstand van mijn eerste gedachten (nota bene: een andere oplossing is een rijtje van drie tegen de zijmuur van ons huis).
image.jpg
Optie 1: oubollig

image.jpg
Optie 2: Tja.....

image.jpg
Optie 3: mwah.....
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Wij hebben ze gewoon naast elkaar tegen de heg, ik vind zelfs optie 1 een betere oplossing! Wij neigen naar een gebogen betonijzer hekwerkje met klimplanten erin.
 

Bart vv

Actieve deelnemer
25 mei 2015
172
0
Herzele
Hallo Ronald,
misschien heb je hier wat aan.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 510
  • image.jpg
    image.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 508
  • image.jpg
    image.jpg
    51,9 KB · Weergaven: 509
  • image.jpg
    image.jpg
    84,4 KB · Weergaven: 507

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
leuke voorbeelden inderdaad zeg....ff wat anders dan dat eeuwige steigerhout of bouwmarktprul-oplossingen waar de hele week mee bevuilt wordt.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.