PDA

Bekijk Volledige Versie : Vuilcontainers, hoe hebben jullie dat opgelost?

Hunto
30-08-15, 20:30
De voortschrijdende duurzaamheidsambities hebben tot gevolg dat afval steeds meer wordt gescheiden. Heel mooi natuurlijk, echter heeft dit tot gevolg dat we steeds meer containers aan huis krijgen. Inmiddels staat er bij ons op de oprit met de buren een muur van zes bakken, ieder natuurlijk drie. Tijd om daar een nette oplossing voor te bedenken, maar ik heb nog niet de ideale oplossing.
Om wat inspiratie op te doen zou ik graag willen weten hoe jullie het probleem van de containers hebben opgelost, als het tenminste een probleem is voor jullie.
Hieronder een tussenstand van mijn eerste gedachten (nota bene: een andere oplossing is een rijtje van drie tegen de zijmuur van ons huis).
34830
Optie 1: oubollig

34831
Optie 2: Tja.....

34832
Optie 3: mwah.....

MarcelG
30-08-15, 21:52
Wij hebben ze gewoon naast elkaar tegen de heg, ik vind zelfs optie 1 een betere oplossing! Wij neigen naar een gebogen betonijzer hekwerkje met klimplanten erin.

Bart vv
30-08-15, 21:53
Hallo Ronald,
misschien heb je hier wat aan.

Hunto
31-08-15, 04:40
Hallo Ronald,
misschien heb je hier wat aan.

Bart, Dat zijn interessante varianten die ik nog niet had gevonden tijdens mijn speurtocht op internet.
Die ga ik vanavond nog eens rustig bestuderen. Tnx.

MaartenS
31-08-15, 06:55
leuke voorbeelden inderdaad zeg....ff wat anders dan dat eeuwige steigerhout of bouwmarktprul-oplossingen waar de hele week mee bevuilt wordt.

Hunto
31-08-15, 20:58
Op basis van Bart zijn input, nog maar een (eerste) ideetje uitgewerkt.
34867

Bijtel
01-09-15, 07:46
Dat laatste idee ziet er leuk uit!

dikb
01-09-15, 16:25
https://www.youtube.com/watch?v=crus-Asl9Vk

Afwerking kan wat meer "woodworking" maar het idee is niet slecht.

Hunto
01-09-15, 20:38
https://www.youtube.com/watch?v=crus-Asl9Vk

Afwerking kan wat meer "woodworking" maar het idee is niet slecht.

Ja, zo wordt aardappelschillen weggooien in de regen leuk! :p