Combinatiezaag DeWalt 27112, goede keuze?

Ener

Nieuw lid
25 aug 2015
13
0
Ik ben me aan het orienteren voor een tafelzaag en een afkortzaag. Nu zag ik een mooie combinatiezaag van DeWalt, de D27112.
Lijkt mij een erg mooie machine gezien het feit dat ik beperkte ruimte heb.
http://www.toolnation.nl/dewalt-d27112-tafel-afkort-en-verstekzaag-dealer-garantie.html
Inclusief een onderstel komt het op een kleine €1100.
Kan ik voor dit budget beter 2 appartemachines kopen of is dit een goede koop? (Is wel mijn maximale budget voor deze machine (s))
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
394
Dordrecht
Probleen van je tafelfuntie is de beperkte breedtecapaciteit. Wil je je wat meer zou je naar een flipper kunnen kijken.
Los is naar mijn mening altijd beter, ombouwen vind ik irritant tijdverlies, maar dat hangt ook af van de haast die je hebt.
 

willemr2

Nieuw lid
31 aug 2013
24
1
omg. Eindhoven
Ik gebruik zelf de D12707 combinatiezaag met laser en bevalt prima. Het omflippen van tafelzaag naar afkort/verstekzaag is ongeveer 3 minuten werk denk ik. Omdat ik veel panelen zaag ben ik nu overgegaan naar een Felder paneelzaag. De Dewalt is nu overbodig en gaat daarom in de verkoop.
 
Laatst bewerkt:

Ener

Nieuw lid
25 aug 2015
13
0
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik in de toekomst voor de Dewalt 27112 ga, heb nog een losse cirkelzaag voor eventueel plaatwerk etc, een Bosch blauw welk type weet ik ff niet. Net een Triton bovenfrees gekocht, dus ik moet weer ff wachten totdat ik weer toestemming krijg en ook nog wat door sparen. De 27112 kan ook erg grote stukken aan, wat ik ook wel prettig vind. Begin volgend jaar kan ik een leuke bonus verwachten dus dan zal het wel gaan gebeuren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.