t-track voor festool klemmen (ja alweer)

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
Het is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat deze vraag gesteld wordt, maar ik ben opzoek naar t-tracks voor mijn festool klemmen voor mijn mftc.
nu heb ik al bij baptist gekeken en dan ben ik voor zo een 50 euro klaar, vind ik persoonlijk toch een hoop geld voor wat je krijgt.
ik heb 2x 120 cm nodig en een stuk van 60cm.
mocht iemand nog een goed adresje ergens hebben dan hoor ik dat graag

p.s. zijn de festool snelspanklemmen even groot als de schroefklemmen?
wil namelijk ooit ook nog een setje snelspanklemmen aanschaffen

alvast bedankt

Paulo
 

smirri13

Actieve deelnemer
25 mrt 2013
78
0
gent
ik ben naar de lokale doe het zelf winkel gestapt , genre brico/hubo en gamma.
Heb daar gezocht naar rails waar men gordijnen in kan bevestigen en met een klem van Festool bij de hand eentje uitgezocht die paste.

koste een appel en een ei.. en ik heb deze ingefreesd in 18mm dik multiplex en gewoon met tec7 en kleine schroefjes vastgezet
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Ik heb ze ook bij de BRICO gehaald. Het is een gordijnrail in een vorm die ik in NL nog niet heb gezien.
 

Swake

Actieve deelnemer
27 apr 2014
155
0
wel effe opletten, er bestaan twee breedtes. Het is die van 19mm breed dat je moet hebben.
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Al vaak geschreven, maar de Belgische Brico rails zijn in Nederland niet te krijgen. Doe geen moeite, dat hebben heel veel anderen al gedaan.

De T-track van Baptist is helemaal niet duur, want de wanddikte hiervan is 3 mm, en dat zijn de sterkste T-tracks die ik heb kunnen vinden. Die gordijnrails zijn maar 2mm dik, dus veel zwakker. Je krijgt dus gewoon waar voor je geld.
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Welk type van baptist moet je infeite gebruiken? Type A of B?
Ben namelijk aan het overwegen om t-tracks te bevestigen in de lengte (160 cm) van mijn outfeed tafel :)
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Bij de T-tracks van Baptist staat gewoon vermeld: "De B uitvoering van de T-Track is geschikt voor de Festool klemmen".
De B uitvoering dus!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.