Ladegeleiders gezocht

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Beste allemaal,

Afgelopen week tweedehands een mooi houten kastje op de kop getikt. Alleen één van de ladegeleiders heeft zijn beste tijd gehad. Nu hoop ik eigenlijk dat het een standaardmodel geleider van een bepaald merk is. Zodat ik een nieuwe kan bestellen en monteren. Bij deze wat plaatjes, iemand enig idee wat voor geleiders dit precies zijn?IMG_2429.jpgIMG_2430.jpg
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Beste allemaal,

Afgelopen week tweedehands een mooi houten kastje op de kop getikt. Alleen één van de ladegeleiders heeft zijn beste tijd gehad. Nu hoop ik eigenlijk dat het een standaardmodel geleider van een bepaald merk is. Zodat ik een nieuwe kan bestellen en monteren. Bij deze wat plaatjes, iemand enig idee wat voor geleiders dit precies zijn?Bekijk bijlage 34182Bekijk bijlage 34183





volgens mij zijn dat simpele / standaard geleiders die je zelfs bij de bouwmarkt ( heb vergelijkbare al erns voor een simpel projectje bij de gamma gehaald) kan kopen... Alleen lengte/ diepte en draagvermogen checken... Of simpelweg 1 meenemen en vergelijken... In t ergste geval links/ rechts vervangen... Ben je met 10-20€ klaar
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.