3 sleutelhangers

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Even 2 uurtjes vertrouwd werk zitten doen ter vergelijk, was heerlijke therapie ;).

2 x flamed maple en 1 x ziricote.

20150814_202729.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Stond er daar geen Belg in Zwolle op 31 mei 2015 met zo'n sleutelhangers?
Grapje.
Mooi gedaan.
De site die u meegeeft is aantrekkelijk.
Vallen de verzendingskosten nog mee?
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
12 euro meen ik wanneer ik het mij goed herinner. Oftewel, niet voor 1 of 2 dingetjes geschikt maar zeker wel bij grotere bestellingen.

De boven getoonde hangers ben ik inmiddels kwijt, gisteren een paar kinderen en hun papa blij mee gemaakt.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
Even 2 uurtjes vertrouwd werk zitten doen ter vergelijk, was heerlijke therapie ;).

2 x flamed maple en 1 x ziricote.

Bekijk bijlage 34142
In de Avondkrant van 'De Standaard' staat er dagelijks een bijdrage met quotes uit interviews met bekende (en minder bekende) mensen.
Die reeks heet 'Nuttige lessen voor het leven'. Vorige week was een van die 'Nuttige lessen': leer een instrument bespelen. Iedere dag een kwartier spelen brengt rust.
Volgens mij is hout bewerken gelijk. Een beetje prullen in de werkplaats, een klein draaiwerkje, noem maar op brengt rust en met het resultaat kan je mensen blij maken (in tegenstelling tot wat sommigen bereiken met een poging tot het bespelen van een instrument).
Mooie sleutelhangers!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.