Interview Ronald in magazine

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Hoi Ronald,

Bij deze kaap ik een topic in jouw eigen Houtdraaierij. Niet voor mezelf maar om een compliment te geven voor het leuke interview in WoodTurning. Een erg leuk artikel en het geeft een kijkje in jouw keuken en manier denken. Ook bedankt voor het noemen van Hans Weissflog, voor mij een onbekende draaier maar ik heb de afgelopen 30 minuten van mijn pauze watertandend naar zijn werk zitten kijken.

Overigens, er was neem ik aan een goede fotograaf bij? Gezien de mooie scherptediepte van de foto's met de peper, zout en nootmuskaat molens. Zeer mooi setje btw waarbij ik de aanname doe dat de donkere ring de peper is en de lichte ring de zout? Zeer subtiele manier om het onderscheid aan te geven, dat soort accenten maakt een set of werkstuk voor mij echt af. Mocht mijn aanname fout zijn, dan ehh...

Mocht je dit topic liever niet hebben, haal ik het direct weer weg maar ik vermoed dat er meer mensen zijn die het zullen lezen en een berichtje willen achterlaten.

Greetz Wim
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Dank voor het compliment Wim.
De foto is gemaakt door een vriendin met een hele grote camera die ze toen net nieuw had... vandaar denk ik :)
De witte ring is idd zout en de donkere peper.
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Mooi artikel! En wat Geert Mak betreft, gewoon doorlezen. Als je het na tien pagina's nog niet opgegeven hebt gaat het je vanzelf grijpen, komt wel goed ;)

Groet, Rob.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.