afkortzaag van Parkside

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
vandaag wellicht de miskoop van het jaar gekocht, maar aan mij vrouw belooft dat ik hem uitgebreid ga testen. voor ik een machine koop die op mij verlanglijste staat.

net begonnen met het uitpakken en moet zeggen dat het er allemaal stevig uitziet, er zijn zelfs reserve koolborstels bijgelevert. En een mogelijkheid om de nauwkeurigheid van het zaagblad op 90 graden en 45 graden af te stellen, alleen ze leveren er geen aanslagwinkelhaak er bij :) dat is toch wel een min puntje

ik zal je jullie op de hoogte houden, en wellicht komy het gezegde goedkoop is duurkoop deze keer niet uit

Hans
 

HoutVlooi

Actieve deelnemer
7 mei 2010
33
0
Het zou mij persoonlijk verbazen! Bij mij breekt er altijd wat af of gaat er iets anders fout met dat soort spullen. Ik heb dat geluk kennelijk niet. Pas nog een Ferm Dremelcloon gekocht. Prompt klapt de kopbegrenzing voor het vervangen van gereedschappen eraf. Garantie, ja dat wel, maar ik kan er weer mee terug, een discussie voeren aan de kassa over "Hoe dat nou kan meneer, dát hebben we nou nog nooit gezien! Wat heeft u er mee gedaan? Collega, kom nou eens kijken, heb JIJ dat ooit gezien....." je snapt het wel. En dan begint het wachten totdat de reparatie is uitgevoerd. Ondertussen als je belt weet niemand ergens van. "Nee meneer, als hij binnen was geweest hadden wij u al lang gebeld". Zucht. Nee, ik begin er niet meer aan!
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
9 avn de 10 keer heb ik ook geen geluk in dat soort dingen. maar om nou te bewijzen aan mij vrouw gaan we het proberen, en heb wat proef stukjes gezaagd en moet zeggen hij heeft geen speling maar moet nog de haaksheid bij stellen want hij wijkt iets

Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.