PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe schaaf van Bridge City

Charel09
24-07-15, 06:27
Bridge City heeft een nieuwe schaaf uit (HP-9, http://www.bridgecitytools.com/default/hp-9-dual-angle-block-plane.html), deze keer enigzins "betaalbaar" en niet veel duurder dan vergelijkbare modellen van LN of Veritas.
Heeft iemand ervaring met de schaven van Bridge City, zijn ze het geld echt waard ?

rickkoorman
24-07-15, 06:33
Wow...het is wel weer een plaatje. Geen idee hoe de kwaliteit is, tot op heden heb ik hier nog niet mee mogen werken.

meron
24-07-15, 08:08
Ziet er erg boeiend uit. Rick, als jij er nu eentje koopt en een recensie maakt, dan wacht ik dat af. :-)

Marthijn
24-07-15, 17:32
Zeker weten dat dit geen racewagen is? Ziet er nogal futuristisch uit vind ik :)

coko
24-07-15, 22:50
Ben absoluut geen fan van het Bridge city design, vind zo'n beetje alles van hun honds lelijk :rolleyes:. Maar ik vind het wel super gaaf dat zij tenminste durven te innoveren . Waar Lie Nielsen alleen maar het oude namaakt met betere specs en Lee Valley/veritas er hun eigen draai aan geeft, daar gaat BC erop en er over.
Denk dat hun cnc werk ook duurder zal zijn dan het gegoten werk van de concurrenten (kan het hier ook helemaal mis hebben :rolleyes:)

rosewood
25-07-15, 08:14
mooi design, is over nagedacht, maar schaaft hij ook zo mooi?

Charel09
27-01-16, 22:23
heb mezelf 5 maanden geleden ervan overtuigd dat zo'n schaaf echt nodig was :o en nu staat die in transit in San Fransisco. Het heeft 5 maanden geduurd van bestelling tot fabrikage.
Hopelijk kan ik volgende week een verslag uitbrengen.

Blom3dd
28-01-16, 00:44
Ik ben erg benieuwd.:eek: ik vind m erg mooi