Buitendeur maken in berging ideeën gevraagd

nilly

Nieuw lid
1 jun 2015
7
0
Hallo allemaal,

nu ik een (nieuw) huis heb gekocht en wat ideetjes heb wil ik aan een deur beginnen.
deze deur moet in de houtopslag komen. het hout zal zodra het op is niet meer daar geplaatst gaan worden maar
in een speciaal daar voor gemaakte schuur/overkapping. de ruimte waar de deur moet komen zal gaan dienen
voor de opslag van de fietsen grasmaaier kruiwagen enz enz.. dit staat nu allemaal in het tuinhuisje en dit wil ik
vrij hebben zodat dit ook als een huisje zit ruimte gebruikt kan worden. nu wil ik de gehele opening dicht maken
zouden jullie dit ook met het zelfde hout doen als de deur ? ik ga het maken van gewolmaniseerde planken. dit zit
ook aan de schutting en een andere buiten deur. het zal ook aan de gft bak verkleding komen zodat je een geheel
hebt door de hele tuin.. ik denk zelf dat het het mooiste is om het gehele gat te dichten. hebben jullie nog tips en
of andere ideeen ?

op de foto zie je het gat waar de deur komt.
 

Bijlagen

  • image1.jpg
    image1.jpg
    98,8 KB · Weergaven: 211

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.