William stelt zich voor

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Hallo allemaal,

Mijn naam is William, ik woon samen met mijn vriendin in Leiderdorp. In mijn dagelijkse leven werk ik als instrumentmaker, dus ik ben professioneel staalsplinter:D.

In mijn vrije tijd rij ik af en toe motor, en vind ik het leuk om dingen te maken. Zelf meubels maken vind ik erg leuk, maar door ruimtegebrek(wie niet?) ben ik zeer beperkt.

Ik doe aan modelbouw, en daarmee kan ik alles in het klein doen. Voor mijn vrachtwagen bijvoorbeeld een garage of de laadbak. Hierbij gebruik ik dan mijn houtbewerkingsmachines, of de zaagtafel en vlakvandiktebank van mijn vader, die vlakbij woont.

Hier heb ik in het verleden ook een massief eiken bed en kaptafel gemaakt, die nu staan te pronken in de slaapkamer.
Van de bouw heb ik geen foto's, maar ik kan wel een paar foto's van het eindresultaat plaatsen op het forum.

Eerstvolgende projekten zijn de MFTC waar ik de plannen van heb gekocht, en een LED lamp voor de piano van mijn vriendin, zodat ze de bladmuziek beter kan lezen.

Ik lees al een tijdje mee op het forum, en het is een prettige en ontspannen sfeer.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum William! Het wordt altijd leuk gevonden om te zien wat de leden maken! Zoals je gezien hebt, is het bij het volgende project van belang om tijdens het werk foto's te maken zodat je die kunt delen en bij eventuele vragen aanschouwelijk kunt mken waar het om gaat!

Veel plezier met je hobby!

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.