PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleine vogeltjes gevonden :)

Wimmel
01-07-15, 11:05
Nu maar hopen dat ze in het huisje willen ooit :).

Deze gaan zo mee naar mijn ma welke jarig is als klein cadeautje naast het gewone cadeau wat we gekocht hebben. Het idee is niet van mezelf, dat komt bij Nico vandaan. Nico bedankt, dit gaf me nog net op tijd een ingeving nadat wat ik oorspronkelijk mee wilde nemen was mislukt.

32593

Wim Kluck
01-07-15, 12:18
Zeer geslaagd. Als we dan toch een puntje van kritiek moeten geven: waar zijn de rest van de foto's?

Wimmel
01-07-15, 12:39
Welke foto's Wim? Van wat er mislukt was? Dat was bij het lijmen al misgegaan ;).

Wim Kluck
01-07-15, 14:41
Van het maken enz. Vind het een geslaagde compositie.

zaag
01-07-15, 18:17
Goed gelukt! Ik ga het idee zeker onthouden.

Groeten,
Patrick

coko
01-07-15, 19:33
Erg gaaf!

Wimmel
01-07-15, 19:51
Van het maken enz. Vind het een geslaagde compositie.

Zal ik volgende keer doen, ik heb zoveel enthuosiaste reacties, vooral van de dames, gehad dat ik er nu nog 3 moet maken. Heb je een zak vol met pennen, wil iedereen vogeltjes op een tak en kleine vogelhuisjes :).

Paul W
01-07-15, 20:08
Bij aanschaf van een pen een gratis vogeltje.....

Paul

Wimmel
01-07-15, 20:23
Bij aanschaf van een pen een gratis vogeltje.....

Paul

Haha, commercieel genius ben je :).

Help me herinneren dat ik je hulp vraag zodra ik weet hoe ik mijn draaigedoe ga noemen. Mijn zwager staat binnenkort met zijn winkel op een jaarmarkt hier en wil graag dat ik een metertje van zijn kraam inricht met wat ik nu maak. Nu wil ik dat best doen maar alleen als ik het goed kan doen. Dus een website inrichten, kaartjes drukken etc. Maar dan moet ik eerst een naam verzinnen voor die website/shop en voor op de kaartjes, en creativiteit is niet mijn sterkste kant. Dan mag je nog 10 van dit soort tips geven :).

armadaman
01-07-15, 21:09
Ik weet nog dat ik van mijn zoon een boterpotje kreeg. hij had het beplakt met kleurige snippers, een muishuis. ( voor over de PC muis)Ik heb het bewaard, hij was geloof ik een jaar of 4/5. Zo zal het ook met deze vogeltjes vergaan, het gekochte kado is in no time vergeten maar iets wat je speciaal hebt gemaakt....... Dat is toch het mooiste wat je kan ontvangen en natuurlijk ook geven.
Wat mij betreft een TIEN voor de uitvoering
hg Hugo

Leo Van Der Loo
02-07-15, 05:32
Prachtig Wim, en die vogeltjes wil Ik ook nog eens proberen te maken, echt een speciaal verjaardag’s cadeau, real neat 32616

Nico Oosthoek
02-07-15, 09:20
Leuk dat de vogeltjes zo aanslaan, maar dan moet ik wel eerlijk zijn dat ik alleen de uitvoerder/draaier ben.
Het idee is n.l. van mijn vrouw.
Zo staan er in mijn tuin vogeltjes op schutting palen, drinkbakken en makelaars.