Houthandel in breda of omstreken

Patrick88

Nieuw lid
23 jun 2015
4
0
Hey weet er iemand een houthandelaar omgeving breda.
De enige die ik tegenkom levert alleen aan bedrijven. Het liefst zou ik een plek hebben waar ik een beetje kan snuffelen zeg maar naar mooie stukken

mvg patrick
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Hoi Patrick,

Naar wat voor hout ben je op zoek? Als je douglas of eiken zoekt kun je bij Bax in Terheijden terecht. Pontmeyer levert ook gewoon aan particulieren, dus daar kun je voor plaatmateriaal en constructiehout et cetera terecht. Dan heb je in Gilze houthandel De Beuk zitten, hier kun je voor veel diverse soorten terecht.

Naar wat voor hout ben je voornamelijk op zoek, en voor welke toepassing?

Grt. Ferdy
 

Patrick88

Nieuw lid
23 jun 2015
4
0
Klein materiaal voor meubels,snijplanken
ben zelf nog niet heel bekend met alle hout soorten helaas maar het wat leukere materiaal om mee te werken
 

ad59

Actieve deelnemer
23 jan 2014
71
85
Hallo Patrick88, na lang zoeken in de buurt van Roosendaal kwam ik uit in Breda. Bij de Hobbycentrale 'Princenhage' Esserstraat 65 in Breda vond ik diverse soorten hout.
 

Patrick88

Nieuw lid
23 jun 2015
4
0
Wow, dat is zeer dichtbij. Eerlijk ook niet waar ik had gezocht, ik ga hier morgen meteen kijken
 

Patrick88

Nieuw lid
23 jun 2015
4
0
Super,vandaag langsgeweest. Hele aardige man heeft precies wat ik zoek.

top heel erg bedankt
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.