Op zoek naar een atelier regio Oost-Vlaanderen, België

pvmarsen

Nieuw lid
25 apr 2015
20
8
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum,

van opleiding psycholoog en ik werk als arbeidsbegeleider in de sociale economie, maar om een beetje creatief en meer met mijn handen bezig te zijn startte ik in februari 2013 met een opleiding meubelmaker in avondonderwijs. Intussen heb ik een basis in manuele en machinale houtbewerking en maakte ik reeds enkele stukken, in bijlage een klein portfolio om je een idee te geven.

Collage.jpg

Ik zou graag naast het werk en in de weekends wat meer bezig willen zijn hiermee en veel op mezelf verder leren. Dit forum is alvast een uitstekende bron om kennis op te doen! Jammer genoeg heb ik noch de ruimte noch het grote werkmateriaal. Daarom ben ik op zoek naar een atelier in het Gentse of ruimer in de regio waar ik mee gebruik van kan maken. Ik vermoed dat ik max. 1 a 2 keer per week een paar uur zal kunnen vrijmaken, maar zal erg verschillend zijn van week tot week.

Ik wil hier een klein vast huurbedrag tegenoverstellen of betalen per gebruik.

Mits goede afspraken valt er misschien iets te regelen?

Laat maar weten moest iemand hier iets in zien

Groeten
 

educes

Actieve deelnemer
12 dec 2013
44
0
Beste,

Proficiat met je realisaties.
Ik zit in exact dezelfde situatie maar dan in Antwerpen, dus als iemand een tip heeft hoor k het graag.

Eli
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.