Carl stelt zich voor

cco

Nieuw lid
25 nov 2014
14
0
Zillebeke (Ieper)
Dag beste woodworkers,

Ik ben al een tijdje aan het lezen op dit forum, boeiende materie allemaal! Ik vond dat het tijd werd om me eens voor te stellen en mss iets actiever te participeren, we zien wel. In september vorig jaar ben ik begonnen met een cursus houtbewerking, de reden hiervoor was dat ik wat met m'n handen wou doen na een drukke dag achter een PC en houtbewerking leek me een uitstekende activiteit (nuttig ook bovendien, we zijn pas verhuist en we hebben van alle soorten meubels te kort...). Daarnaast ben ik onlangs weer begonnen met m'n elektrische gitaar en zou ik graag op termijn zelf een gitaar bouwen (met alle tutorials op het net lijkt me dat niet onhaalbaar).
Voila, dat was het in het kort.

mvg,

Carl
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Carl,
We zijn bijna buren en ik kom regelmatig in Ieper.
Ik ben van Wevelgem en het is heel leuk dat iemand gedreven is om aan houtbewerking te doen als hobby.
Mocht je interesse hebben, kom volgende week eens naar Gullegem naar de volgende bijeenkomst.
Er komt daar een instrumentenbouwer en hij zal het ook over gitaren hebben.
Hier een link.
http://www.houtdraaiersgilde.be/Specialeactiviteiten.asp
Succes met uw houtbewerking.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.