Uitdaging! Welk hout is dit?

jonas1979

Actieve deelnemer
6 apr 2012
73
0
Huizen
Wie weet wat voor hout er hier gebruikt is bij de omlijsting? Ik vind t prachtig maar heb zelf geen idee wat t is...

Is n beetje donkere foto, zal kijken of ik een foto kan krijgen die overdag gemaakt is

Groet Jonas
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 303
  • image.jpg
    image.jpg
    99,6 KB · Weergaven: 298
Laatst bewerkt:

tuoh

Oud hout
Daar is geen zinnig antwoord op te geven met deze foto's. Het is wel gebeitst hout zo te zien, niet geschaafd maar enkel de meeste zaagsporen er uit geschuurd. Vuren of Grenen lijkt mij de meest waarschijnlijke keuze hier.
 

Swake

Actieve deelnemer
27 apr 2014
155
0
Denk ook in de richting van vuren, en dan gewoon een 'verouderende' look gegeven.
 

jonas1979

Actieve deelnemer
6 apr 2012
73
0
Huizen
Dank voor de reacties... Is lastig te zien op de fotot inderdaad. Het bord hangt al 17 jaar buiten, in weer en wind... En is in perfecte staat.. Gaat vuren en grenen hout zo lang mee?
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Zou bij wijze van spreken zelfs wel steigerhout kunnen zijn... #reclamebord. Grof schuren, beitsen en klaar ben je. (steigerhout is overigens ook afkomstig van het al genoemde naaldhout...)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.